Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Witam
Znów muszę zwrócić się o pomoc wiosna i moja Renia strajkuje. Po głębokiej diagnozie okazało się że zawór membranowy padł Renia 1986 roczek poj 1.1 i teraz jestem w kropce czy kupić cały aparat zapłonowy mam model DUCELLER NR:525546A i R335D83. Może koledzy mają pomysła co zrobić reanimować lub cały aparat razem z membraną może ktoś ma na zbyciu. Próbowałem zawór reanimować ale moja renia teraz już kompletnie nie odpala.Kurcze zacząłem od ustawiania zapłonu znak na obudowie ustawiłem na wyprzedzeniu 8 % ( chyba dobrze ?) i klapa nie zapali pomocy iskra jest gaznik rozbierałem. Zostaję tylko aparat zapłonowy z membraną. Normalnie mam takiego nerwa dzwonię o części braktylko w kolegach nadzieja
Ostatnio zmieniony 6 kwietnia 2011, 07:49 przez nero32, łącznie zmieniany 1 raz.
chodzi chyba o podciśnieniowy regulator zapłonu? Jeśli tak to go napraw-rozbierz i zrób membrane z membrany pompy paliwowej-z tej odpornej na benzyne a nie na olej. Pozatym nie jest on odpowiedzialny za odpalanie silnika wiec problem tkwi gdzie indziej.
Witam
Sukces połowiczny renię odpaliłem lecz zawór do wymiany. Silnik pracuje nierówno w momencie dodania gazu gaśnie i nie do końca reaguje na ssanie. Będzie regulator podciśnieniowy zapłonu to zobaczymy.