pomyślałem że może jeszcze regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu?-wiem że wymieniałes moduły ale czy sparawdzałeś w nich te regulatory i węzyki od podciśnienia?
-kolejna rzecz to znów gaźnik i jego prawidłowa regulacja-mam niawiele danych o tym typie ale tam chyba najpierw ustala się wstępne ustawienie przepustnicy o jakąś tam wartość i potem dopiero zabiera się za regulację, pozatym chyba też reguluje się wydatek pompki przyśpieszającej i nie jestem pewien ale w tym solexie też się chyba poziom paliwa w komorze pływakowej reguluje.
To co napisałem może właśnie powodować takie objawy jakie opisujesz.
Radziłbym jeszcze sprawdzić dyszę główną paliwa czy na pewno jest prawidłowa bo zbyt mała będzie powodować takie przyduszanie.
Jeśli wszystko to co napisałem jest ok a gaźnika mimo tego nie da się regulować to przyczyną może być nieszczelność i lewe powietrze za gaźnikiem lub też nawet niepoprawne działanie zaworu lub kilku zaworów.
Objawy o których pisałeś mogą być powodowane zarówno przez zbyt bogatą jak i przez zbyt ubogą mieszankę, niewłaściwe działanie zapłonu lub układu rozrządu.
Trudno tak bez oglądania coś dokładnego napisać bo nie wiemy też co było przy aucie robione ale radziłbym pójść po kolei:
-sprawdzić fazy rozrządu i luzy zaworowe
-skontrolować zapłon i reg. podciśnieniowy
-sprawdzić szczelność kolektora ssącego i jego połączeń
-dokładnie sprawdzić i wyregulować gaźnik
To powinno poskutkować znalezieniem usterki-droga na skróty to jak blądzenie we mgle.
Mam nadzieję że to poprostu nie jest turbodziura
-