Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Ciekawe ogłoszenia z sieci

Wrzucamy tutaj auta znalezione w sieci, multimedia, ogloszenia, aukcje itp...

Moderator: Moderatorzy

RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

kabar pisze:Nie da rady, nie zmieści się. Kiedyś porównywałem i Alpine Atmo ma niższy kolektor ssący
wlaśnie, zapomniałem jeszcze o tym. Maska się nie zamknie.

Nie zdziwiłbym się gdyby okazało się że buda nie jest z alpinki tylko z innego modelu. Coś zbyt wysoko stoi.
vino1986

Post autor: vino1986 »

RYCHO35 pisze: na kolektorze ssącym brak czujnika ciśnienia turbo, nie ma tej blaszki z trzema przekaźnikami na prawym nadkolu a powinna być chyba widoczna na zdjęciu, aparat zapłonowy albo jest od turbo albo od nowszego piątala
co do czujnika to nie widac go ale chyba tam wisza dwa przewody luzem te co sie je w niego wpina... blaszka z trzaba przekaznikami u mnie i w paru innych co na fotkach widzialem to chyba do obudowy puszki powietrza przynitowana jest wiec pewnie zdemontowane i dlatego nie widac... a aparat zaplonowy jak najbardziej od turbo... u mnie przynajmniej jest identyczny...

aha a co do dekla to trudno powiedziec... az tak sie niby one roznia miedzy wolnossaca a turbo :?:

[ Dodano: 7 Marzec 2011, 09:50 ]
RYCHO35 pisze:Nie zdziwiłbym się gdyby okazało się że buda nie jest z alpinki tylko z innego modelu.
to to juz inna para kaleson ;P bo moim zdaniem buda tez nie od turbo...
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

vino1986 pisze:aha a co do dekla to trudno powiedziec... az tak sie niby one roznia miedzy wolnossaca a turbo
różnią się wyglądem i to dość wyraźnie ;P
vino1986

Post autor: vino1986 »

RYCHO35 pisze:różnią się wyglądem i to dość wyraźnie ;P
a czy mozna jasniej bo bez jaj ja nie bardzo widze roznice :uoee:
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

funkcjonalnością się nie różnią ale tylko wyglądem zewn. Turbo ma wzdłuż, po stronie aparatu zapł. takie jakby dodatkowe nadlewy. Musiałbyś to widzieć bo nie wiem jak to opisać.

[ Dodano: 7 Marzec 2011, 11:08 ]
Dzwoniłem do gościa z ogłoszenia allegro-cena minimalna to 2000pln, ale przyznał że przesadził i za 1500pln odda :szok:
Dowód rejestracyjny zgubiony ale niedawno i ma już te nowe tablice więc na pewno da się zrobić wtórnik.
tylne zawieszenie zrobione, widoczna na zdjęciu korozja to jedyna korozja na aucie, podłoga i podłóżnice porobiona(gościu jest blacharzem), czy numery są z orginału tego nie wie, felg aluminiowych brak, fotele nieorginalne i kiery orginalnej brak, turbo do regeneracji, silnik nie palony od dwóch lat, rok prod wpisał "na pałe" bo niepamięta.
Nie wiem kiedy robił podłoge ale jeśli auto stoi cały czas w trawie to niezbyt dobrze to wróży.
vino1986

Post autor: vino1986 »

RYCHO35 pisze:Dzwoniłem do gościa z ogłoszenia allegro-cena minimalna to 2000pln, ale przyznał że przesadził i za 1500pln odda :szok:
nom dopierdolil zdrowo :glupek:
Awatar użytkownika
rat-med5
Posty: 886
Rejestracja: 2 lutego 2010, 21:13
Lokalizacja: Mszana 44-325
Gender:

Post autor: rat-med5 »

RYCHO35 pisze:funkcjonalnością się nie różnią ale tylko wyglądem zewn. Turbo ma wzdłuż, po stronie aparatu zapł. takie jakby dodatkowe nadlewy. Musiałbyś to widzieć bo nie wiem jak to opisać.
sorry ale ja jestem ciekaw mozesz to na jakis fotkach pokazac roznice miedzy buda z turbo alpine a zwykla?? bede bardzo wdzieczny!!


pozdrawiam
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

nie pisałem o budzie tylko o pokrywie zaworów ;P
vino1986

Post autor: vino1986 »

nom musze przyznac ze Rycho mial znow racje... zna sie chlopak nie ma co :) a co do prosby Damiana to masz wolnossaca i turbo wersje to moglbys "LESERZE" zrobic fotki i pokazac roznice ;P
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

...sie pomyśli...
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Obrazek
vino1986

Post autor: vino1986 »

zastanawia mnie wlasnie po co jest ten dodatek w wersji turbo... estetyka czy co :?: :mysli:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

sztywność??
Awatar użytkownika
janas
Posty: 38
Rejestracja: 19 sierpnia 2008, 15:58
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: janas »

Renault 5 Belle Ile czyli coś a la cabrio
(szkoda że nie to z pierwszego zdjęcia)
http://poznan.gumtree.pl/c-Samochody-Sp ... Z267622854#
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Belle ile w Polsce ?? No nieźle.
Niezła propozycja na niepowtarzalną renię :>
Ciekawe jaki stan blacharki :mysli:
ODPOWIEDZ