A więc od samego początku zmagam się z tą przypadłością.
Silnik zimny. Zaczynają falować obroty i brak reakcji na gaz. Po chwili szarpniecie przyśpieszanie i znowu brak reakcji na gaz.
Po nagrzaniu trochę silnika problem znika i jest wszystko ok.
Drugi silnik i to samo. Silnik z czujnikami przy silniku przyszedł.
Jedyne z osprzętu zostało krokowy, czujnik położenia przepustnicy którego obwiniam za sprawce. i czujnik temp powietrza. Lambda nowa.
Może ktoś ma pomysł co w trawie piszczy.
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
F3N 742 - falowanie obrotów i brak reakcji na gaz.
Moderator: Moderatorzy
Ja podchodzę do tematu nieco inaczej. Mianowicie większość piątek, ale też innych starych aut, trafia do nas w ręce hobbystów, w zazwyczaj słabym stanie technicznym.
W przypadku Hawryla na przykład silnik był volvo, mimo iż teoretycznie z 19 , drugi też po przygodach, instalka też kombinowana....
Po prostu trzeba chwilę poświęcić, dokładnie przepatrzeć kabelki czy nie poprzecierane i zaśniedziałe, czujniki posprawdzać miernikiem, przeczyścić styki, wymienić co niesprawne i problem zniknie.
Silniki z wielopunktowym wtryskiem maja nieporównywalną kulturę pracy, są wydajne i oszczędne.
W przypadku Hawryla na przykład silnik był volvo, mimo iż teoretycznie z 19 , drugi też po przygodach, instalka też kombinowana....
Po prostu trzeba chwilę poświęcić, dokładnie przepatrzeć kabelki czy nie poprzecierane i zaśniedziałe, czujniki posprawdzać miernikiem, przeczyścić styki, wymienić co niesprawne i problem zniknie.
Silniki z wielopunktowym wtryskiem maja nieporównywalną kulturę pracy, są wydajne i oszczędne.
Zamykając myślę temat bo sprawiło mi to strasznie dużo kłopotów lecz nigdy nigdzie nie utknąłem tak, abym nie mógł wrócić o siłach naszą poczciwą piąteczką.
Trzeba dużo im czasu poświęcić, ale odpłacają się naprawdę. Chodziły już mi myśli o sprzedaży ale dojście do ładu z tym co ma być sprawiło mi dużo frajdy. Ile ja się nakurwiłem przy tym. Piwko musiało studzić moje gardło.
Reasumując:
|||| ZAWSZE PRZED ZABRANIEM SIĘ ZA COŚ DOBRZE PRZEMYŚL CZY NA PEWNO WIESZ ILE TO CZASU POCHŁONIE||||
Sory za krzyki.
Skrzynia JB5 myślę, że powinna być w standardzie montowana w R5 jako główny silnik na bazę do dobrej wersji ze skórą. Potencjał bardzo duży. JB3 męcząca na trasę na tor idealna.
Lekki Off
Wymieniłem ostatni szczegół wielkiej układanki z 1,7 MPI kurcze 3 lata. Kawałek jest.
Gdybym miał więcej czasu, ale zawsze go brakowało.
Podstawa to sprawne czujniki(czujnik temp wody, czujnik temp powietrza, czujnik przepustnicy), silniczek krokowy, dobra wiązka(nie zaśniedziała), szczelny dolot(3 uszczelki z wylotem), sprawny komp i z dobrą numerologią, pompę paliwa, dobrą listwę wtryskową(nie popękaną), świece i kable, kopułkę. myślę iż o niczym nie zapomniałem. I znika naprawdę dużo problemów.
Szkoda, że tak mało jest tych maluszków którymi przemykamy przez różne części polski i nie tylko. Ważne że znajdują się osoby, które je kochają i doprowadzają do pięknego stanu.
Niektórzy maja prościej i znajdują dużo piąteczek i je uwieczniają w dużych ilościach, dlatego też uwielbiał dolny śląsk . Przepiękne kolorowe miejsce.
Finiszując (nawet bez błędu)
Poproszę o zamknięcie tematu
Trzeba dużo im czasu poświęcić, ale odpłacają się naprawdę. Chodziły już mi myśli o sprzedaży ale dojście do ładu z tym co ma być sprawiło mi dużo frajdy. Ile ja się nakurwiłem przy tym. Piwko musiało studzić moje gardło.
Reasumując:
|||| ZAWSZE PRZED ZABRANIEM SIĘ ZA COŚ DOBRZE PRZEMYŚL CZY NA PEWNO WIESZ ILE TO CZASU POCHŁONIE||||
Sory za krzyki.
Skrzynia JB5 myślę, że powinna być w standardzie montowana w R5 jako główny silnik na bazę do dobrej wersji ze skórą. Potencjał bardzo duży. JB3 męcząca na trasę na tor idealna.
Lekki Off
Wymieniłem ostatni szczegół wielkiej układanki z 1,7 MPI kurcze 3 lata. Kawałek jest.
Gdybym miał więcej czasu, ale zawsze go brakowało.
Podstawa to sprawne czujniki(czujnik temp wody, czujnik temp powietrza, czujnik przepustnicy), silniczek krokowy, dobra wiązka(nie zaśniedziała), szczelny dolot(3 uszczelki z wylotem), sprawny komp i z dobrą numerologią, pompę paliwa, dobrą listwę wtryskową(nie popękaną), świece i kable, kopułkę. myślę iż o niczym nie zapomniałem. I znika naprawdę dużo problemów.
Szkoda, że tak mało jest tych maluszków którymi przemykamy przez różne części polski i nie tylko. Ważne że znajdują się osoby, które je kochają i doprowadzają do pięknego stanu.
Niektórzy maja prościej i znajdują dużo piąteczek i je uwieczniają w dużych ilościach, dlatego też uwielbiał dolny śląsk . Przepiękne kolorowe miejsce.
Finiszując (nawet bez błędu)
Poproszę o zamknięcie tematu