Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Przeciekający bak paliwa.

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

lavoriel

Przeciekający bak paliwa.

Post autor: lavoriel »

Zaczyna mi przeciekać, gdy wskazówka sięga pierwszej białej kreski. przecieka od strony pasażera. Z tej właśnie strony w baku jest korek (?) lub coś takiego. Nie mogę tego obejrzeć, bo jest tam bardzo mało przestrzeni. Wsadziłem w tą rurkę palec i nie wyczułem zakrętki ani niczego takiego. Co tam powinno być i czym to jest? Może ma ktoś zdjęcie tego? Ma ktoś pomysł co z tym zrobić ale tak, by nie wyciągać zbiornika?
KuchaR

Post autor: KuchaR »

Da się skleić.Jest tam taka fabryczna zaślepka,i to pewnie z niej cieknie.Miałem ten sam problem.Bez zdjęcia baku się nie obędzie. :->
lavoriel

Post autor: lavoriel »

A jak to załatałeś i czym?
KuchaR

Post autor: KuchaR »

Mój bak robił mechanik(nie mam kanału).Wspominał coś o żywicy. :->
Arti

Post autor: Arti »

na 99% z tej zaślepki cieknie
miałem to samo
lavoriel

Post autor: lavoriel »

dzięki za pomoc.
warsza6

Post autor: warsza6 »

Wie ktoś może ile kosztuje takie zaklejenie? :)
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Jak chcesz to mam cały niecieknący bak :)
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

ja kleiłem poxipolem w r6 (korek spustowy, bak stalowy) i trzyma już z 9-10 lat
wsmpw

Post autor: wsmpw »

to chyba distal był wtedy.. :mysli:
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

distal i poxipol to było prawie to samo-dwuskładnikowe kleje epoksydowe. Były obydwa kleje na rynku. Była również poxilina-masa plastyczna która dwardniała przy dostępie powietrza. być może te kleje są nadal na rynku?
warsza6

Post autor: warsza6 »

Dzięki Tommies,narazie spróbuje to skleić:) Jak coś to się odezwe:)Dzięki Panowie za pomoc :)
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

najlepiej zdemontuj bak i wyczyść go porządnie połataj ubytki i przemaluj go jakąś farbą
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Po co go malować i łatać ubytki?
Zaklejasz ten otwór w którym jest ta zaślepka plastikowa i po sprawie.
unikorn

Post autor: unikorn »

kabar pisze:Po co go malować i łatać ubytki?
Zaklejasz ten otwór w którym jest ta zaślepka plastikowa i po sprawie.
Zgadzam się. Nie ma co szopki odstawiac.
ODPOWIEDZ