Teoretycznie jak czytam forum R19 to przymuje się 0,2 dla ssącego i 0,4 dla wydechowego.
Tyle że jak mierze na 2 silnikach F3N702 to ssące owszem, są w okolicach 0,20 - 0,25 ale wydechowe uparcie w okolicach 0,3-0,35
Wg Dialogysa wałki są takie same jak R19 F3N 742/743.
Czy to możliwe aby na wydechowych luz z czasem się zmniejszył a nie zwiększył ?
Czy też może w GTE fabrycznie był mniejszy co nie wydaje się prawdopodobnym.
Czy może po prostu na forach źle podają i 0.3 powinien być a nie 0,4.
Ma ktoś jakieś wiarygodne zródło?
i Pytanko nr 2
W obydwu silnikach brakuje mi jednej śruby kolektorów, przy czujniku temp. - co ciekawe jak poświecę i popatrzę o wygląda raczej na to że wogóle tam nie ma otworu niż na urwanie szpilki. A jak jest u was ?
