Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Nazywam się Mateusz, mieszkam w lublinie i użytkuję renówkę dziewiątkę którą dostałem od mojego dziadka do nauki jazdy
Jako że to było moje pierwsze auto to dbam o nie na ile jestem w stanie.
Auto posiada silnik o poj.1721 (f2n l700 chyba), gaźnik. Od momentu kupna przez mojego dziadka w końcówce 1984 roku auto przejechało około 460tyś km. Silnik już kuleje ale za to blacha jest w idealnym stanie. Oprócz tego posiadam drugą perełkę - renault 19 16v phase 1. Wieczorem dodam fotki obu autek gdyż teraz niemam takiej możliwości.
[ Dodano: 20 Styczeń 2011, 19:33 ]
Moje autka
i szesnastka
Ostatnio zmieniony 27 lutego 2011, 17:34 przez Bystry, łącznie zmieniany 1 raz.
No ładna R9 z początkowej fazy produkcji ogólnie to jest R11 tylko w wersji Sedan . A fele w niej masz identyko jak moje:) Jak masz czas to zobacz moje 2 R11
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
cieszę się że się autko podoba staram się dbać o niego na ile mogę. W te wakacje mam zamiar je rozebrać na najdrobniejsze części, zrobić nową konserwację i w niedalekiej przyszłości odświeżyć lakier bo fabryczny już zbyt pięknie nie wygląda i się łuszczy co widać na kantach maski. Zaczął bym już w tamte wakacje ale trafiła się tanio szesnastka w dobrym stanie
co do twoich autek to strasznie zazdroszczę ci tej turbinki piękne maszyny
Turbo fajne ale blacharkę mam niestety bardzo słabą w niej progi po całej długości do wymiany w zasadzie wyciąć to co zostało no i ten przód ogarnąć (zderzak pointowany i błotniki trochę zjedzone przy kierunkach ) W zasadzie progi do 3dzwiowej są nieosiągalne
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
djmonkey - na allegro jest jedna 11 3d z przeznaczeniem na części to może by coś się dało z niej wyciąć i ratować twoją
Qucor - sedan mi do zabawy nie służy, swoje zadanie spełnił (27 lat służył w rodzinie) i teraz pora na emeryturę zostanie zakonserwowany i zrobiony kapitalny remont silnika a potem znów do garażu i tylko od czasu do czasu przepalony. Do zabaw jest 16v ale też z umiarem żeby wytrzymała tyle co sedan
16v wytrzyma jest w bardzo dobrej kondycji nie co niektóre padliny z allegro. Można do niej założyć gaz dla tańszego użytkowania ale jakoś mi szkoda auta...
kiedyś w starym vw dziadek jak robił progi to kupił arkusz blachy chyba 3mm, wyprofilował i wspawał. Fabrycznie nie wyglądało ale auto jeszcze trochę posłużyło zanim poszło na złom. W moich erkach na szczęście nie trzeba blachy robić jedynie w tej 16v mam przy wlocie pryszcze ale to się zrobi.
Wiesz ja szopki przy Turbo robić nie chcę robota musi być zrobiona raz a porządnie żeby się nie babrać znowu za rok czy pół. Najwyżej kupie od 5d i obetnie się ten kawałek co przychodzi na wnękę drzwi i będzie ok dospawa się stare bolce lub nowe dotoczone do nakładek i będzie si .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników