Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Moduł zapłonowy - "swap"

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Rooster

Moduł zapłonowy - "swap"

Post autor: Rooster »

Witajcie.

Długo tu się nie udzielałem, gdyż nie miałem za czym.
Moja sytuacja jest dramatyczna - moja Piątka stoi zastana pod domem. Z pewnych względów "sąsiedzkich" muszę ją z tamtąd zabrać. Z racji że nie mam dokąd, z ojcem przeholowaliśmy ją do wujka gdzie ma odczekać do roztopów, a potem...
... iść na żyletki.
Bardzo tego nie chcę. Ta Renówka to był mój pierwszy samochód, spędziłem w niej wiele wspaniałych chwil, w niej nauczyłem się prowadzić auto... Mimo że to stary, zdezelowany gruchot, to żywię nadzieję jeszcze że mi się go uda naprawić, i to właśnie sobie obiecałem... Wierzę że wiele z was rozumie co czuję do swojej Renatki.

Ale dobra, żeby się nie rozwlekać. Auto nie chce palić. Swego czasu jak dużo grzebałem, przeczyściłem wtrysk, sprawdziłem cały układ paliwowy, czujnik położenia wału korbowego, wymieniłem świece, sprawdziłem poziom sprężania (który jak na takiego rumpla jest niesamowity - waha się w granicach 10.5-12.0). Skupiając się na układzie zapłonowym, od świec, przez kopułkę.. doprowadził mnie trop do elektronicznego modułu zapłonowego. Daje słabą iskrę, ledwo błękitną (i to tylko gdy podłączy się bezpośrednio, przez kopułkę nie ma mowy o iskrze).

Szukałem tego modułu na allegro, złomowiskach i w sklepach, ale nie mogę go nigdzie znaleźć. Jakbym miał jedyny na świecie silnik 1.4 mono z elektronicznym zapłonem.

Z racji że czas mnie nagli, a ja nie chcę dokonywać eutanazji mojego blaszanego przyjaciela, bardzo was proszę, powiedzcie, czy są jakieś inne moduły które by pasowały do 1.4 mono?

Potraktujcie to jak akcję charytatywną... :)
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Wyjmij cewkę z modułu, przemierz ją i sprawdź czy nie ma przebicia oraz napięcie jakie jest we wtyczce zasilającej.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

moduł - 1.4 mono - 1.7 mono - w r19 też takie były to to samo cewki same też są do kupienia więc POLECAM np. www.allegro.pl - sprawdz kostkę do modułu może masz za słabe napięcie na niej
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
ODPOWIEDZ