Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Dzięńki! Posprawdzam
Ja to wiem że RE 209 ma czujnik stuku. Co będę potrzebować dla zmiany modułu na RE 209? Lub mogę normalnie podłączyć Re 209 i tyle?
super!
Mało znam na ten temat - dlatego nie mogę podjąć decyzji zmieniać na RE 209 czy nie?
jeżelibym wiedział jaki będzie wynik w końcu to juz coś wymyśliłbym!
Mi o to i chodzi! Samochód ok. 1 roku stał na ulicy! Poprzedni władca postawił go na remont, jak zawsze nie zdążył! Nie było czasu, pieniędzy i inne warunki... Jest taki konstruktor że masakra
Tak jest, moduł jest uwalony i to myślałem zmieniać go na 209 czy nie! Wielki dzięńki!
krysiun pisze:Czujnik położenia wału nic nie ma wspólnego z podciśnieniem
Niby tak, ale jak patrzyłem to seria ma zapłon na 8*BTDC (C2J) lub 10*BTDC (C1J).
A Turbo ma 8*BTDC. Więc jak mam założony zły czujnik, to może źle regulować zapłon.
A zapłon reguluje moduł sterowany podciśnieniem. Tak sobie główkuję
A foty jak się uda to zrobię .
Po dzisiejszych próbach dalej obstawiam zapłon.
Na podpiętym podciśnieniu przy dodawaniu gazu (jak zwykle z szarpaniem i przerywaniem ) strzela w wydech.
W ogóle czuć, że ciężko się wkręca, muli ją
a czy ty masz dobrze ustawioną zębatkę na wałku do rozdzielacza zapłonu ustaw koło na 0 stopni i zdejmij rozdzielacz zapłonu z bloku i zobacz czy masz rowki w zębatce równo na wprost ale nie na środku bo rowki nie są idealnie na wprost w zębatce - ALBO zawory źle ustawione albo nie wiem