Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Silnik 1.8 mono - szarpie i słabo ciągnie na niskich obr

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Henry
Posty: 83
Rejestracja: 16 października 2010, 17:25
Lokalizacja: Pruszcz Gdañski

Post autor: Henry »

Robcio_GTT, te usługi to na prawdę bardzo tanio, moi szwagrowie prowadza taki warsztat i mają trochę większy cennik, ale za to jak na razie nie mieli żadnych reklamacji, np. planowanie głowicy 4-cyl. kosztuje u nich 70 zł. na "magnesówce", mycie 40 zł. ale za to głowice wyglądają jak nowe :)
--->Adrenaline is my fuel<---
--->Profesjonalne remonty głowic<---
"Pałucha" tel. 504 522 679

Obrazek
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Henry pisze: na "magnesówce"
maszyna jest polskiej produkcji? SPD 30 ?? SFW 315? czy zagramanica?
Henry
Posty: 83
Rejestracja: 16 października 2010, 17:25
Lokalizacja: Pruszcz Gdañski

Post autor: Henry »

Jutro sprawdzę i dam ci znać, bo własnie wróciłem z delegacji.
--->Adrenaline is my fuel<---
--->Profesjonalne remonty głowic<---
"Pałucha" tel. 504 522 679

Obrazek
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

u mnie problem szarpania też rozwiązany: okazało się że z benzyny wytrąca się woda, wlałem świeżej na bp i po kłopocie :radocha:

[ Dodano: 6 Styczeń 2011, 23:40 ]
kabar pisze:Tysiąc złotych? To chyba z wymianą wszystkich zaworów, prowadnic, gniazd itp?
oops, dopiero teraz zauważyłem posta. Oczywiście że z wymianą prowadnic, uszczelniaczy, zaworów itp. Jak coś regenerować to pożądnie a nie po łebkach, zresztą jak pisał gufner mechniory stwiedzili że nie trzymają zawory...
ODPOWIEDZ