Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pływak

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

sprawdzi pływak na sucho podłącz go i poruszaj nim i zobacz na desce czy wskazówka się rusza jak ruszasz pływakiem
Henry
Posty: 83
Rejestracja: 16 października 2010, 17:25
Lokalizacja: Pruszcz Gdañski

Post autor: Henry »

Witam nie chciałem zaczynać nowego tematu więc podłączę się tutaj.
Sprawa wygląda tak paliwo jest nalane dosłownie po sam korek a wskazówka pokazuje albo przed 3/4 baku albo za 3/4 baku i teraz pytanie czy pływak jest uszkodzony czy po prostu wystarczy go wymontować i przeczyścić?
--->Adrenaline is my fuel<---
--->Profesjonalne remonty głowic<---
"Pałucha" tel. 504 522 679

Obrazek
jjmag

Post autor: jjmag »

lub ewentualnie skalibrować
Henry
Posty: 83
Rejestracja: 16 października 2010, 17:25
Lokalizacja: Pruszcz Gdañski

Post autor: Henry »

Tylko jest taki problem że nie wiem jak skalibrować pływak :uoee:
--->Adrenaline is my fuel<---
--->Profesjonalne remonty głowic<---
"Pałucha" tel. 504 522 679

Obrazek
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

w zegarach masz mały Pr przy wskaźniku paliwa przynajmniej powinien być
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
wsmpw

Post autor: wsmpw »

chyba od obrotów to jest.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

od wskaźnika paliwa też powinien być bo ostatnio u siebie robiłem wystarczy rozebrać zegary.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ