Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Elektryka w GTE + GTT
Moderator: Moderatorzy
Elektryka w GTE + GTT
Witam
Mam pytanie co drodzy koledzy byście poprawili w elektryce GTE i GTT?? O co mi chodzi? A o to, zamierzam zrobić wiązkę cała od nowa wszystko od deski po silnik tak aby silnik który teraz jest w aucie 1.7 MPI działał jak by tam był od zawsze oraz 1,4T też działał! Dlaczego? a dlatego że teraz mam wyjście awaryjne jak coś się stanie z 1,4 T to wkładam 1.7 i dalej jazda!! no teraz mam awarie 1.4T więc i tak muszę robić wiązkę pod 1.7!
Kolejna sprawa brak schematów i GTE i GTT prócz tego viewtopic.php?t=4603&sid=0445d059ec9da5 ... fb636b7935
ale to dalej prawie nic! więc prośba o schematy
Druga rzecz to wasze spostrzeżenia co warto zrobić inaczej niż w originale czy jakieś dodatkowe kabelki przekaźniki i inne rzeczy!!
Trzecia sprawa auto to rajdówka więc nie musi być elektrycznych szyb czy tylnej wycieraczki ale fajnie jak byłby jakiś dodatkowy wskaźnik itp itd ( tu pytane co za wskaźnik czy coś innego)
Wszelkie sugestie nawet te zwariowane mile widziane!!
i bardzo proszę o pomoc ponieważ elektryka nie jest moja mocna strona!!
Mam pytanie co drodzy koledzy byście poprawili w elektryce GTE i GTT?? O co mi chodzi? A o to, zamierzam zrobić wiązkę cała od nowa wszystko od deski po silnik tak aby silnik który teraz jest w aucie 1.7 MPI działał jak by tam był od zawsze oraz 1,4T też działał! Dlaczego? a dlatego że teraz mam wyjście awaryjne jak coś się stanie z 1,4 T to wkładam 1.7 i dalej jazda!! no teraz mam awarie 1.4T więc i tak muszę robić wiązkę pod 1.7!
Kolejna sprawa brak schematów i GTE i GTT prócz tego viewtopic.php?t=4603&sid=0445d059ec9da5 ... fb636b7935
ale to dalej prawie nic! więc prośba o schematy
Druga rzecz to wasze spostrzeżenia co warto zrobić inaczej niż w originale czy jakieś dodatkowe kabelki przekaźniki i inne rzeczy!!
Trzecia sprawa auto to rajdówka więc nie musi być elektrycznych szyb czy tylnej wycieraczki ale fajnie jak byłby jakiś dodatkowy wskaźnik itp itd ( tu pytane co za wskaźnik czy coś innego)
Wszelkie sugestie nawet te zwariowane mile widziane!!
i bardzo proszę o pomoc ponieważ elektryka nie jest moja mocna strona!!
wiązka silnika łączy się z wiązka budy kostką przy podłużnicy pod lewa lampa - klik klik i wio 
wiązka silnika z 1,7 jest dużo bogatsza w czujniki (no i komputer) więc nie ma sensu tego wszystkiego rozpinać i na siłę upychać jak jest silnik GTT...
niech sobie każdy silnik ma swoją wiązkę, kompa z 1,7 umieść w komorze w jakiejś obudowie i będziesz go wyjmował razem z silnikiem 1,7...
Nie wiem tylko właśnie jak ta część odpowiedzialna za pompę paliwa i wiatrak gaźnika... ale to też można przecież wyjąć z silnikiem...

wiązka silnika z 1,7 jest dużo bogatsza w czujniki (no i komputer) więc nie ma sensu tego wszystkiego rozpinać i na siłę upychać jak jest silnik GTT...
niech sobie każdy silnik ma swoją wiązkę, kompa z 1,7 umieść w komorze w jakiejś obudowie i będziesz go wyjmował razem z silnikiem 1,7...
Nie wiem tylko właśnie jak ta część odpowiedzialna za pompę paliwa i wiatrak gaźnika... ale to też można przecież wyjąć z silnikiem...
oczywiście
czujnik położenia wału do kompa i komp steruje modułem, dodatkowo jest czujnik spalania stukowego w głowicy
generalnie na silniku MPI są 2 wiązki... 1 do kompa (częściowo rozpinana w połowie wtykami szarym i czarnym), druga do zegarów, rozrusznika, wentylatora chłodnicy itd... to ta podpinana przy lampie
czujnik położenia wału do kompa i komp steruje modułem, dodatkowo jest czujnik spalania stukowego w głowicy
generalnie na silniku MPI są 2 wiązki... 1 do kompa (częściowo rozpinana w połowie wtykami szarym i czarnym), druga do zegarów, rozrusznika, wentylatora chłodnicy itd... to ta podpinana przy lampie
Poszukam, bo mam schematy instalacji i to obrazkowe
silników C.
Do GTT napewno był, a GTE to jeszcze sprawdzę.
Edit:
Tu masz schematy elektryki viewtopic.php?t=8660
Schemat 4 jest do GTT (wyposażenie GTT)
Mam nadzieję, że pomogłem

Do GTT napewno był, a GTE to jeszcze sprawdzę.
Edit:
Tu masz schematy elektryki viewtopic.php?t=8660
Schemat 4 jest do GTT (wyposażenie GTT)
Mam nadzieję, że pomogłem
