Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Elektryka w GTE + GTT

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
rat-med5
Posty: 888
Rejestracja: 2 lutego 2010, 21:13
Lokalizacja: Mszana 44-325
Gender:

Elektryka w GTE + GTT

Post autor: rat-med5 »

Witam
Mam pytanie co drodzy koledzy byście poprawili w elektryce GTE i GTT?? O co mi chodzi? A o to, zamierzam zrobić wiązkę cała od nowa wszystko od deski po silnik tak aby silnik który teraz jest w aucie 1.7 MPI działał jak by tam był od zawsze oraz 1,4T też działał! Dlaczego? a dlatego że teraz mam wyjście awaryjne jak coś się stanie z 1,4 T to wkładam 1.7 i dalej jazda!! no teraz mam awarie 1.4T więc i tak muszę robić wiązkę pod 1.7!

Kolejna sprawa brak schematów i GTE i GTT prócz tego viewtopic.php?t=4603&sid=0445d059ec9da5 ... fb636b7935
ale to dalej prawie nic! więc prośba o schematy

Druga rzecz to wasze spostrzeżenia co warto zrobić inaczej niż w originale czy jakieś dodatkowe kabelki przekaźniki i inne rzeczy!!

Trzecia sprawa auto to rajdówka więc nie musi być elektrycznych szyb czy tylnej wycieraczki ale fajnie jak byłby jakiś dodatkowy wskaźnik itp itd ( tu pytane co za wskaźnik czy coś innego)

Wszelkie sugestie nawet te zwariowane mile widziane!!

i bardzo proszę o pomoc ponieważ elektryka nie jest moja mocna strona!!
carmaker

Post autor: carmaker »

trudno mieć uniwersalną wiązke do dwóch tak różnych silników...
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1662
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

jak masz pod deską z GTE to będzie działać w GTT nawet z GTX-a na wpyasie powinna działać - jest kostka pod przekażnik od pompy paliwa jak do GTT ;) tak z własnego doświadczenia ;) ALe głowy nie daję osobiście nie sprawdzałem - poprostu porównywałem 2 wiązki tak na szybko
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wiązka silnika łączy się z wiązka budy kostką przy podłużnicy pod lewa lampa - klik klik i wio ;-)
wiązka silnika z 1,7 jest dużo bogatsza w czujniki (no i komputer) więc nie ma sensu tego wszystkiego rozpinać i na siłę upychać jak jest silnik GTT...
niech sobie każdy silnik ma swoją wiązkę, kompa z 1,7 umieść w komorze w jakiejś obudowie i będziesz go wyjmował razem z silnikiem 1,7...
Nie wiem tylko właśnie jak ta część odpowiedzialna za pompę paliwa i wiatrak gaźnika... ale to też można przecież wyjąć z silnikiem...
carmaker

Post autor: carmaker »

ale zapłon w mpi już idzie przez kompa?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

oczywiście
czujnik położenia wału do kompa i komp steruje modułem, dodatkowo jest czujnik spalania stukowego w głowicy

generalnie na silniku MPI są 2 wiązki... 1 do kompa (częściowo rozpinana w połowie wtykami szarym i czarnym), druga do zegarów, rozrusznika, wentylatora chłodnicy itd... to ta podpinana przy lampie
Awatar użytkownika
rat-med5
Posty: 888
Rejestracja: 2 lutego 2010, 21:13
Lokalizacja: Mszana 44-325
Gender:

Post autor: rat-med5 »

oki prawie nic nie rozumie ale cóż teraz zacznę od schematów ma ktoś z GTT i GTE bez nich nie ruszę proszę o pomoc!!
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Poszukam, bo mam schematy instalacji i to obrazkowe :lol: silników C.
Do GTT napewno był, a GTE to jeszcze sprawdzę.

Edit:
Tu masz schematy elektryki viewtopic.php?t=8660
Schemat 4 jest do GTT (wyposażenie GTT)
Mam nadzieję, że pomogłem :)
ODPOWIEDZ