Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Czujnik temperatury cieczy 2- pinowy

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Czujnik temperatury cieczy 2- pinowy

Post autor: egonn87 »

Mam czujnik temp cieczy 2 pinowy z wersji ze wskaznikiem temp na desce i mam puszczone dwa kable do niego (nie wiem czy fabrycznie, tzn. od nowości), ale u siebie nie mam zegaru, bo to jest uboga wersja TL i teraz mam pytanie czy to będzie działac...??? Wczesniej mi sie kontrolka nie swieciła... A teraz po złożeniu auta ( nazwijmy to "remontem") niedługo po odpaleniu zaczyna się żarzyć i potem już świeci jasno.... Raczej nic nie wskazuje, żeby sie silnik grzał... Jak to działa, normalnie jest czujnik z jednym pinem, tzn. przynajmniej w wersjach bez zegaru. Za jakąkolwiek pomoc bedę niezmiernie wdzięczny, bo nowy czujnik jest drogi...
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czujnik temperatury cieczy 2- pinowy

Post autor: tommies »

A nie podpiąłeś przypadkiem do złego pinu w czujniku? Podany objaw na to wskazuje - czyli wraz ze wzrostem temp zmienia się oporność czujnika i zaczyna świecić :). Podepnij pod drugi pin i zobacz
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

dokładnie tak - masz kontrolkę podpiętą pod zły pin czujnika. W wersji ze wskaźnikiem jest właśnie tak, że sygnał na wskazówkę idzie tą samą drogą co sygnał na kontrolkę w wersji bez wskaźnika, a sygnał na kontrolkę innym drutem. zamień piny we wtyczce przy czujniku, albo rozetnij wiązkę od tego czujnika i zamień kable (najlepiej za pomocą jakiejś wtyczki samochodowej 2-pinowej, to będziesz mógł zawsze przełączyć łatwo tak jak było jak dorwiesz zegary ze wskaźnikiem ;-)
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

mam wskaznik auto gauge, bo jestem byłym fanem tuningu i musze mieć koniecznie jakieś wskazniki osobno!!! :radocha: ale jeszcze nie próbowałem tego podłączyć, ktoś mógłby mi opisać dokł. jak to ma być podłączone??
jjmag

Post autor: jjmag »

egonn87 pisze:mam wskaznik auto gauge, bo jestem byłym fanem tuningu

no nie nie może być normalna tylko jakieś cudactwa, wyrzucił 1,4 założył 1,1 fan tuningu w tym momencie mnie rozjechałeś i to po całej linii jak chcesz mieć nietypowo to sobie zegar z kukułką zamontuj na środku :[
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Na srodku mam obrotomierz... Nie zmiesci sie zegar z kukułką :zalamka: :zalamka:
ODPOWIEDZ