Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Ciekawy przypadek - Nie da się odkręcić świec...

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Ciekawy przypadek - Nie da się odkręcić świec...

Post autor: egonn87 »

W 1.1 ( który był remontowny) nie da sie odkręcić normalnie świec, tylko trzeba uzywać strasznie dużo siły... Lekkie dokręcenie ( nie za mocno) specjalnym kluczem do świec nic nie daje, po kilkudziesięciu km jazdy nie da się odkręcić żadnej świecy, za chiny.... tak mocno trzymają że masakra... Nieważne czy świece nowe, czy stare... Ktoś wie co to za bajka??
jjmag

Post autor: jjmag »

na ciepłym silniku tego próbowałeś jeśli tak to się nie dziw praw fizyki się nie zmieni (zasada rozszerzalności cieplnej)
corey16

Post autor: corey16 »

Póki co myślę jak wyżej, no chyba że na zimnym
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Silnik sam remontowałeś ? Wykręć świece i spróbuj przemyć gwinty w głowicy benzynką bo może mehanior zastosował jakiś patent na gwint.
świece bez oporu powinieneś wykręcić na ciepłym jak i na zimnym.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

djmonkey pisze:świece bez oporu powinieneś wykręcić na ciepłym
dobrze było by jak byś jeszcze spryskał W 47 albo jakimś płynę do śrub za czym włączyś silnik aby się świeca podogrzła
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Na zimnym oczywiscie próbowałem... No myłem, czyściłem, cudowałem. Pytam się, bo jak dla mnie to bardzo dziwny przypadek... Do archiwum X;P
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Może jakaś wada głowicy typu za ciasne gwinty zrobili bo gwintownik zużyty był :-)
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

była dokręcana świeca na gorącom głowice po mu olej się sączył i
do ciągał :uoee:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ehhh sam psuje a później pisze że niedoedukowani mechanicy :milczek:
vino1986

Post autor: vino1986 »

wlasnie tez sie dziwilem... bo spotkalem sie z problemami ale w diesel-ach ze sie zarowki urywaja czasami ale w benzynie to raczej nie bylo nigdy problemow...
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

wsmpw pisze:ehhh sam psuje a później pisze że niedoedukowani mechanicy
:okok: :okok:
ODPOWIEDZ