Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Falujące obroty 1,4 mono.

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Juri-05

Falujące obroty 1,4 mono.

Post autor: Juri-05 »

Zrobiłem SWAPA. Wszystko ładnie dużo więcej mocy, prędkości też niczego sobie. Ale niepokoi mnie jedna rzecz. Falują mi obroty. Silnik pracuje na wolnych najpierw równiutko, potem schodzi na wiele niższe zaczyna chodzić jak traktor i potem znowu wchodzi na dobre. Zastanawiałem się czy silnik ten ma czujnik spalania stukowego , bo może coś z nim jest nie tak. Mam jeszcze nie podłączony 1 kruciec wychodzący z kolektora dolotowego na 1 cylinder stojąc od strony kierowcy. Jak go przytkam palcem to obroty spadają. wężyk wychodzący z okrągłej puszki za wtryskiem ( wygląda mi to na EGR) podłączyłem do zaworka znajdującego się przy cewce zapłonowej. Więc jeśli mi ktoś może powiedzieć co jest przyczyzną pływających obroitów to byłbym wdzięczny.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nieszczelność w kolektorze i się dziwisz że obroty nie takie....
Zablokowany