Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
SWAP na 1.7 MPI
Moderator: Moderatorzy
SWAP na 1.7 MPI
W mojej renowce mam jeszcze do ogarniecia przewody hamulcowe, paliwowe i wiazke elektryczna i moge sie zaierac za wkladanie silnika i mam pare pytan co jeszcze bede potrzebowal do SWAPu.
Silnik wraz ze skrzynia, alternatorem, chlodnica i komputerem mam z GTE Kabara, półosie tez z GTE, licznik z obrotkiem z GTXa.
Czego jeszcze mi potrzeba zeby to wszystko zagralo wraz z reszta czesci z 1.4 mono?
Czy wiazka glowna i ta od komputera bedzie pasowac z 1.4 mono czy trzeba przerabiac?
Jak sie ma sprawa ukladu paliwowego?
Silnik wraz ze skrzynia, alternatorem, chlodnica i komputerem mam z GTE Kabara, półosie tez z GTE, licznik z obrotkiem z GTXa.
Czego jeszcze mi potrzeba zeby to wszystko zagralo wraz z reszta czesci z 1.4 mono?
Czy wiazka glowna i ta od komputera bedzie pasowac z 1.4 mono czy trzeba przerabiac?
Jak sie ma sprawa ukladu paliwowego?
przeowdy paliwowe w oplocie juz czekaja 
Z ta wiązką to pewne? Ta od komputera musi byc z GTE, czy glowna wiazka tez?
A tak z ciekawosci czym jakie sa roznice w wiazkach z 1.4 mono lub 1.2 na gazniku od GTE? Napewno bedzie brakowac kablekow do obrotomierza, co jeszcze? Moze udalo by mi sie dorobic to czego brakuje w wiazkach ktore mam

Z ta wiązką to pewne? Ta od komputera musi byc z GTE, czy glowna wiazka tez?
A tak z ciekawosci czym jakie sa roznice w wiazkach z 1.4 mono lub 1.2 na gazniku od GTE? Napewno bedzie brakowac kablekow do obrotomierza, co jeszcze? Moze udalo by mi sie dorobic to czego brakuje w wiazkach ktore mam
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
ja mialem zasilanie i powrot 8mm aluminiowa tansze niz miedz wytrzymale tak samo 
pompa paliwowa z 1,4 mono powinan wyrobic bo tez ma 3 bary tak jak pompy 1,7 1,4 gtt
taka pompka nowex w bosch jest droga ale zamienniki sa tanie podejdzie praktycznei kazda zewnetrzna pompa byleby dalo rade zalozyc na nia gumowe przewody
filtra paliwa ep90c purflux duza banka
wiazka do ograniecia ale ta 1,4 ma mniejsza ilosc przewodow niz 1,7 gte najlepiej schematy w dlon i porownywac dokladac co brakuje i juz

pompa paliwowa z 1,4 mono powinan wyrobic bo tez ma 3 bary tak jak pompy 1,7 1,4 gtt
taka pompka nowex w bosch jest droga ale zamienniki sa tanie podejdzie praktycznei kazda zewnetrzna pompa byleby dalo rade zalozyc na nia gumowe przewody

filtra paliwa ep90c purflux duza banka
wiazka do ograniecia ale ta 1,4 ma mniejsza ilosc przewodow niz 1,7 gte najlepiej schematy w dlon i porownywac dokladac co brakuje i juz