Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Regulacja obrotów 1.7 GTX

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Zimny Kotlet
Posty: 20
Rejestracja: 30 kwietnia 2010, 22:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Regulacja obrotów 1.7 GTX

Post autor: Zimny Kotlet »

Cześć,


Jak i gdzie reguluje się obroty silnika na mono wtrysku? Samochód na benzynie i na gazie ma ustawione 1100-1200 obrotów. Próbowałem ustawić obroty od gazu na mieszalniku, obroty lekko spadają ale samochód zaczyna szprychać w końcu sam się przełącza na benzynę.
brak podpisu
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulacja obrotów 1.7 GTX

Post autor: tommies »

Nie reguluje się. Od tego jest komputer. Jak nie trzyma prawidłowych obrotów to prawdopodobnie masz gdzieś nieszczelność w układzie dolotowym.
Ew jakiś pseudomagik mógł wykręcić śrubę na silniczku krokowym - ale to mało prawdopodobne.
Zimny Kotlet
Posty: 20
Rejestracja: 30 kwietnia 2010, 22:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zimny Kotlet »

Rozumiem, nieszczelność portek nad sondą lambda również może być tego powodem?
brak podpisu
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Trochę naciągana teoria, bo to już wydech, ale ..... warto wyeliminować i przy okazji sprawdzić lambdę.
Cytuje też Krysiuna z innego tematu:

"Zaślepka pod wtryskiem w kolektorze ssącym dziurka ci się zrobiła bedziesz ją widział z prawej strony taka gumowa zaślepeczka na kruciec"
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tommies pisze:"Zaślepka pod wtryskiem w kolektorze ssącym dziurka ci się zrobiła bedziesz ją widział z prawej strony taka gumowa zaślepeczka na kruciec"
tak też może być ale jak wiadomo silnik ma gaz i może ktoś nie dał rady tego wyregulować więc wykręcić mógł śrubę od krokowego
Juri-05

Post autor: Juri-05 »

Jeśli masz EGR to zdemontuj go. U mnie obroty masakrycznie falowały, mierzyłem lambdę, ciśnienie paliwa itd. Zdemontowałem EGR i zupełnie inna praca silnika :).
ODPOWIEDZ