Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

wałek rozrządu

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

wałek rozrządu

Post autor: nikos »

jak mam porysowany wałek rozrządu to w jaki sposób wymieniam panewki w bloku?
czy się wymienia cały blok?
oczywiście silnik C1j z wałkiem w bloku
vino1986

Post autor: vino1986 »

nie wiem czy tak samo jest w Renaulcie 5 ale spotkalem sie kiedys z takimi pierscieniami ktore sie wybijalo a pozniej nowe prasowalo w blok nie byly laczone jak zwykle panewki korbowe czy z walu... no i wiem tez ze pozniej sie je rozwiertakiem na wymiar robilo takim duzym zeby walek pasowal nie za ciezko w nie... no i fin... ale podkreslam nie bylo to robione w silniku Renaulta ale moze byc tak samo...
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Tak, w renault jak kojarzę jest to samo, łożyska ślizgowe obrabiane po montażu.
ODPOWIEDZ