Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Olej w płynie
Moderator: Moderatorzy
Olej w płynie
Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy.Stałem się posiadaczem Reni 1,6 GTD. Z tego co się dowiedziałem to mam silnik F8M.
A teraz problem.Po otwarciu maski zobaczyłem zazygany silnik i skrzynke olejem.
Wycieki były spod głowicy od strony skrzyni biegów.Brak oleju w silniku,dolałem około 2,5l.
Przy dolewaniu płynu ze zbiorniczka wyciekał olej.Po uruchomieniu silnik pracował równo i nie dymił,ale wywalał płyn z olejem ze zbiorniczka.
Zapadła decyzja ze to uszczelka pod głowicą.Po zdjęciu niema jakichkolwiek śladów przecieku.
To teraz pytania:
1. Jakie mogą być inne uszkodzenia?
2. Jaka ma być długość bagnetu do oleju bo mam plastik wyłamany i troche mu niewierze
3. I czy taka roota jest opłacalna bo Renia stała około roku i spodziewam się innych niespodzianek
A teraz problem.Po otwarciu maski zobaczyłem zazygany silnik i skrzynke olejem.
Wycieki były spod głowicy od strony skrzyni biegów.Brak oleju w silniku,dolałem około 2,5l.
Przy dolewaniu płynu ze zbiorniczka wyciekał olej.Po uruchomieniu silnik pracował równo i nie dymił,ale wywalał płyn z olejem ze zbiorniczka.
Zapadła decyzja ze to uszczelka pod głowicą.Po zdjęciu niema jakichkolwiek śladów przecieku.
To teraz pytania:
1. Jakie mogą być inne uszkodzenia?
2. Jaka ma być długość bagnetu do oleju bo mam plastik wyłamany i troche mu niewierze
3. I czy taka roota jest opłacalna bo Renia stała około roku i spodziewam się innych niespodzianek
Silnik diesla ciężko kupić poniżej 1000 PLN. Poza tym często są to wysłużone zmordowane jednostki. Jak do tej pory silnik był ok to go napraw. Na uszczelce często nie widać śladów, a w dieslu jest takie sprężanie, że nawet minimalne nieszczelności powodują przecieki. i jeszcze jedna sprawa - może to nie olej tylko ropa bo filtr z podgrzewaczem się rozszczelnił?
Miejmy nadzieję, że się nie rozczarujesz jakością uszczelki.
Różnica między uszczelką tańszej marki jak Ajusa a kompletnym noname to pewnie całe 20 - 30 PLN
Szkoda wywalać kasę na planowanie głowicy, czasu na rozłożenie i złożenie, nowy płyn itepe.... i za kilka miesięcy mieć powtórkę - lub nie daj Boże płyn do oleju i kaplica z silnikiem.
No i mam nadzieję, że dobrałeś odpowiednią grubość do "zebrania" głowicy.
Różnica między uszczelką tańszej marki jak Ajusa a kompletnym noname to pewnie całe 20 - 30 PLN

Szkoda wywalać kasę na planowanie głowicy, czasu na rozłożenie i złożenie, nowy płyn itepe.... i za kilka miesięcy mieć powtórkę - lub nie daj Boże płyn do oleju i kaplica z silnikiem.
No i mam nadzieję, że dobrałeś odpowiednią grubość do "zebrania" głowicy.