Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

wieksze spalanie, mniejsza moc , czuc benzyne

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

polo

wieksze spalanie, mniejsza moc , czuc benzyne

Post autor: polo »

gdzie szukać przyczyny (silnik 1,7 mpi):
- mniejsza moc - zaczyna chodzić dopiero na wysokich obrotach - przy nacisnieciu na gaz "chwila -długa - zastanawiania sie i dopiero auto zaczyna sie zbierać "
- przy utrzymywaniu tej samej predkosci - szarpie , dławi
- śmierdzi benyzną, spalinami
- duzo pali - nie widze różnicy w spalaniu między spokojną jazdą a...jazdą na 94 KM
jakieś dobre rady ?
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

hmm.. czujnik temperatury na komputer? Najlepiej kup sobie książkę o R19, taką wiśniową. Jest tam fajnie rozpisany wtrysk F3N, sprawdzenie czujników itp...
Maolat

Post autor: Maolat »

Jak mi sie dławił , szarpał (przy nagrzewaniu) to wyszło że lambda była zepsuta.
Było też czuć bene, teraz nic.
Tylko że jam zmieniłem prawie wszystko :)
Wtryski , świece, kopułka, palec, kable, lambda, swymieniłem cewke , mapsensora, wyczyściłem cały dolot i dałem nowe uszczelki, ogólnie popatrz na wezyki, czy sa dobrze pozakladane i nie poparciałe, czy nie ma gdzies lewego powietrza,
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

Też bym obstawiał lambdę.
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

a czy to się dzieje tylko na zimnym silniku czy też jak się nagrzeje.
tel. 694-451-356
Obrazek
polo

Post autor: polo »

gdy silnik jest zimny auto ma wieksza moc, kable,swiece,kopulka.... - wszystko jest nowe
mam nadzieje ,ze to tylko lambda- czas udac sie do sklepu
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

a spaliny czuć na zimnym silniku? jeżeli tak to czujnik temperatury. jeżeli cały czas to lambda(u mnie był czujnik i czuć było na zimnym tylko). w ostateczności zostaje uszczelka pod kolektorem.
tel. 694-451-356
Obrazek
wsmpw

Post autor: wsmpw »

jakiś czarny dymek przy większych obrotach?
polo

Post autor: polo »

jak pisalem wczesniej pojechalem do sklepu po lambde ale trafilem do monopolowego (dziekuje za zycznia urodzinowe) jak wymienie sonde napisze czy cos sie zmienilo.., i co zauwazylem - caly zderzak, klapa z tylu jest pelna plam... olej lub spaliny ?
ODPOWIEDZ