Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
słabo zapala na ciepłym
Moderator: Moderatorzy
słabo zapala na ciepłym
Silnik c1e p70/6 wymienione świece zapłonowe, palec, kopułka, przerywacz z kondensatorem,(wyregulowany na przerwę 0,4 i kąt wyprzedzenia 8 stopni metoda żarówkową) wyregulowane zawory wg księgi, 0,20 i 0,15. jak silnik zimny rano ssanie i pali na strzał jak przejedzie do rozgrzania to kręci rozrusznik łeełeełee i nic drugie łełęeełęe i zapali albo kręce z 5 sekund i zaskoczy , dynamika ok spalanie ok przy czym jak postoi z 10 min pali bez ssania na strzał
Jak dam na ssuwaku leciutko ssanie podniosę o 1 cm suwak to zapali trochę lepiej.
Gdzie szukać przyczyny może stawiać na gaźnik bo ma za ubogą mieszankę gaźnik solex (w lewo śrubką regulacji czy w prawo aby mieszankę lekko wzbogacić) dodał bym paliwa przekręcając ją z 1 stopień.
Przemeq
Jak dam na ssuwaku leciutko ssanie podniosę o 1 cm suwak to zapali trochę lepiej.
Gdzie szukać przyczyny może stawiać na gaźnik bo ma za ubogą mieszankę gaźnik solex (w lewo śrubką regulacji czy w prawo aby mieszankę lekko wzbogacić) dodał bym paliwa przekręcając ją z 1 stopień.
Przemeq
słabo zapala na ciepłym
Iglica jest czyli wnoszę iż przeczyścić gaźnik też tak myślałem iskra jest , czyli paliwko nie
dociera a jak dam ssanie to jakby lewa drogą go dam.
Dzięki za odpowiedź
Przemeq
dociera a jak dam ssanie to jakby lewa drogą go dam.
Dzięki za odpowiedź
Przemeq
słabo zapala na ciepłym
Problem rozwiązany.
Po analizie doszedłem do wniosku że to jednak zapłon sam zmieniałem platynki ustawiałem przerwe na nich i zapłon żarówka według księgi niby 8stopni na znaczniku i kręce aparatem aż żarówka zaświeci ale z kłopotem pojechałem i za piwko podłączono lampe stroboskopowa i zonk 0 stopni nie 8 jak wskazuje żąrówka lekka korekta aparatem i po kłopocie pali na ciepło i zimno a nawet letnio .
cały czas myśle czemu żarówka przekłamała luz na łancuszku rozrzadu przebieg silnika to 150 kkm czy zła żarówka ja podłączyłem 6 v z roweru świeciła nie za jasno bo po schemacie widać że w wersji tranzystorowej są oporniki to i 12 V nie ma ale może była za mocna na za dużo V i dlatego 3,5 Vby świeciła a ta nie .To tyle rozważań jak zwykle problem leżał w jakieś banalnej rzeczy na którą ciężko wpaść.
I tu pytanko na jakie napięcie powinna być ta właściwa żarówka do regulacji zapłonu ?
Przemeq
Po analizie doszedłem do wniosku że to jednak zapłon sam zmieniałem platynki ustawiałem przerwe na nich i zapłon żarówka według księgi niby 8stopni na znaczniku i kręce aparatem aż żarówka zaświeci ale z kłopotem pojechałem i za piwko podłączono lampe stroboskopowa i zonk 0 stopni nie 8 jak wskazuje żąrówka lekka korekta aparatem i po kłopocie pali na ciepło i zimno a nawet letnio .
cały czas myśle czemu żarówka przekłamała luz na łancuszku rozrzadu przebieg silnika to 150 kkm czy zła żarówka ja podłączyłem 6 v z roweru świeciła nie za jasno bo po schemacie widać że w wersji tranzystorowej są oporniki to i 12 V nie ma ale może była za mocna na za dużo V i dlatego 3,5 Vby świeciła a ta nie .To tyle rozważań jak zwykle problem leżał w jakieś banalnej rzeczy na którą ciężko wpaść.
I tu pytanko na jakie napięcie powinna być ta właściwa żarówka do regulacji zapłonu ?
Przemeq
Ostatnio zmieniony 11 maja 2010, 12:21 przez przemeq, łącznie zmieniany 1 raz.
Słabo zapala
Dziękuje wszystkim za odpowiedź faktycznie to ten błąd ja ustawiłem jak żarówka się zapaliła a powinienem kręcić dalej w stronę silnika aż zgaśnie.
Dawno nie wykonywałem tej czynności od epoki 126p później tylko diesel obecnie dci z renaulta.
Przemeq
Dawno nie wykonywałem tej czynności od epoki 126p później tylko diesel obecnie dci z renaulta.
Przemeq