Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

słabo zapala na ciepłym

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

przemeq

słabo zapala na ciepłym

Post autor: przemeq »

Silnik c1e p70/6 wymienione świece zapłonowe, palec, kopułka, przerywacz z kondensatorem,(wyregulowany na przerwę 0,4 i kąt wyprzedzenia 8 stopni metoda żarówkową) wyregulowane zawory wg księgi, 0,20 i 0,15. jak silnik zimny rano ssanie i pali na strzał jak przejedzie do rozgrzania to kręci rozrusznik łeełeełee i nic drugie łełęeełęe i zapali albo kręce z 5 sekund i zaskoczy , dynamika ok spalanie ok przy czym jak postoi z 10 min pali bez ssania na strzał
Jak dam na ssuwaku leciutko ssanie podniosę o 1 cm suwak to zapali trochę lepiej.
Gdzie szukać przyczyny może stawiać na gaźnik bo ma za ubogą mieszankę gaźnik solex (w lewo śrubką regulacji czy w prawo aby mieszankę lekko wzbogacić) dodał bym paliwa przekręcając ją z 1 stopień.

Przemeq
wsmpw

Post autor: wsmpw »

iglica z elektrozaworem się zacina jeśli jest :mysli:
przemeq

słabo zapala na ciepłym

Post autor: przemeq »

Iglica jest czyli wnoszę iż przeczyścić gaźnik też tak myślałem iskra jest , czyli paliwko nie
dociera a jak dam ssanie to jakby lewa drogą go dam.
Dzięki za odpowiedź

Przemeq
jjmag

Post autor: jjmag »

iglica jak stanie to i się nie otworzy, ona nie otwiera się fazami razem z iskrą tylko jest otwarta na stałe po przekręceniu zapłonu
przemeq

słabo zapala na ciepłym

Post autor: przemeq »

Problem rozwiązany.
Po analizie doszedłem do wniosku że to jednak zapłon sam zmieniałem platynki ustawiałem przerwe na nich i zapłon żarówka według księgi niby 8stopni na znaczniku i kręce aparatem aż żarówka zaświeci ale z kłopotem pojechałem i za piwko podłączono lampe stroboskopowa i zonk 0 stopni nie 8 jak wskazuje żąrówka lekka korekta aparatem i po kłopocie pali na ciepło i zimno a nawet letnio .
cały czas myśle czemu żarówka przekłamała luz na łancuszku rozrzadu przebieg silnika to 150 kkm czy zła żarówka ja podłączyłem 6 v z roweru świeciła nie za jasno bo po schemacie widać że w wersji tranzystorowej są oporniki to i 12 V nie ma ale może była za mocna na za dużo V i dlatego 3,5 Vby świeciła a ta nie .To tyle rozważań jak zwykle problem leżał w jakieś banalnej rzeczy na którą ciężko wpaść.

I tu pytanko na jakie napięcie powinna być ta właściwa żarówka do regulacji zapłonu ?

Przemeq
Ostatnio zmieniony 11 maja 2010, 12:21 przez przemeq, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Pewno wina żarówki
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
jjmag

Post autor: jjmag »

8 stopni osiągasz gdy kręcąc dalej żarówka zaczyna gasnąć bynajmniej tak mnie uczyli, i to był Twój problem
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

też tak myślałem przecież iskra pojawia się po rozwarciu styków. mogłem to napisać post wcześniej :P
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
przemeq

Słabo zapala

Post autor: przemeq »

Dziękuje wszystkim za odpowiedź faktycznie to ten błąd ja ustawiłem jak żarówka się zapaliła a powinienem kręcić dalej w stronę silnika aż zgaśnie.
Dawno nie wykonywałem tej czynności od epoki 126p później tylko diesel obecnie dci z renaulta.
Przemeq
ODPOWIEDZ