Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
http://moto.allegro.pl/item1021989181_1 ... ml#gallery
"SPRAWNY TECHNICZNIE, ZAREJESTROWANY I UBEZPIECZONY".!
kupujesz i jeździsz, a nie przerabiasz, (wydasz dużo więcej żeby wyglądał tak jak ten mustang, a będziesz miał tak imitacja muscle cara)
za 28k to czego się spodziewać (po opłatach!!!!!!)
jak masz kasę to bierzesz camaro ss, gt500 albo 350 albo fastback, dodge charger ss a tu w cenie jakiegoś szkopskiego vagena masz mustanga wiec :D:D
jak dla mnie Ford Granada przerabiany na mc to porazka... dobra moze i teraz nie ma rdzy na nim ale bedzie kupe szpachli ktora pozniej bedzie pekac i beda parchy wylazic tam gdzie byl spawany... cos pieknego bedzie za ok 3 lata po skonczeniu go... jezeli jest jeszcze metoda amerykanska spawany gdzie lubia przegrzewac blaszke w miejscach spawania mocniej to nawet i krotszy czas... pozatym silnik 2.8... hmmm dobry do Sciery a nie do mc... jak dla mnie gra nie warta swieczki...
Powiem tak - ja juz z tego wyrosłem, jak patrzę na ten "projekt", to się zastanawiem czy cos z tego wyjdzie, a jak wyjdzie czy to kogoś bardziej zainteresuje... Szpachla i spawy to juz zupełnie inny temat... A taki mustang w oryginale z rozkładanym dachem - super sprawa!!
Robcio_GTT pisze:A ty viniu myślisz, że z twoją babcią będzie lepiej ?
Też kupa spawów i szpachli
tylko tylne blotniki sa spawane i szpachlowane... bo co do podlogi to nie ukrywam tez spawana ale zabezpieczona jak nalezy... bo nie dosc ze masa uszczelniajaca na PĘDZEL dana to i dany podklad epoksydowy i konserwacja grubo wylana bo poszlo kolo 14 litrow na podloge... a od srodka tez epoksyd z masa uszczelniajaca na PĘDZEL i dane jeszcze lakier i maty... wiec moze nie bedzie az tak zle... a blotniki z tylu mozna co jakis czas robic bo maska klapa tylna drzwi i blotniki przednie to maja naprawde bardzo malo szpachli bo tylko pare doleczkow bylo ktore trzeba bylo podklepac i liznac tylko sladowa iloscia...
Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 09:33 przez vino1986, łącznie zmieniany 1 raz.
pedzel a penzel jeden i ten sam dla mnie... ja nie humanista wiec nie bede sie tlumaczyl... i tak kazdy wie o co chodzi... a jak nie to zaraz posta moge poprawic...