Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

co to jest

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

vino1986

co to jest

Post autor: vino1986 »

http://cgi.ebay.pl/RENAULT-5-ALPINE-TUR ... 3a5aa7f854

co to jest :?: i moze ktos cos takiego posiada na sprzedarz :?: bo kurcze mam dwa przewody ktore sa razem jak by spiete i ida niewiadomo gdzie jeden na okragla zenska a drugi na wlasnie prostokatna zenska wiec chyba do tego czegos by to szlo... :mysli:
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1201
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

To czujnik ciśnienia oleju z GTT i chyba GTE (firmy Jaegger). Ma dwa wyjścia - jedno na lampkę ciśnienia oleju a drugie na wskaźnik wartości ciśnienia oleju. Rzecz (chyba awaryjna) i raczej trudno dostępna :(. Mają na stronie RESPECTU, ale po telefonie okazało się, że na ich stronie jest, natomiast fizycznie jest niedostępny i też szukają dostawcy.
W moim silniku był padnięty - po półrocznym bezowocnym poszukiwaniu w Polsce, niestety nic nie znalazłem (według Googla produkują podróbki w Chinach ale minimalne zamówienie to 2000 sztuk :[ )
Przypadkiem trafiłem na Al... w firmie handlującej częściami do starej Skody, pasujący do R5 1,7i oraz R9 1,1 i 1,4. Ma trochę inny kształt ale takie same parametry jak ten Jaeggera. Mieli tylko jedna sztukę cena 105 zł.
vino1986

Post autor: vino1986 »

TQT pisze:To czujnik ciśnienia oleju
a czujnik cisnienia oleju nie jest w blok wkrecany w nupel ktory jeszcze idzie do smarowania turbo :?: bo u mnie tam jest i niby wartosci pokazuje jak trzeba... a pytam bo mowie ze mam po prostu dwa przewody ktore by raczej pasowaly do tego czegos... i chyba da sie jezdzic bez tego :?:
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

vino1986 pisze:a czujnik cisnienia oleju nie jest w blok wkrecany w nupel ktory jeszcze idzie do smarowania turbo bo u mnie tam jest i niby wartosci pokazuje jak trzeba... a pytam bo mowie ze mam po prostu dwa przewody ktore by raczej pasowaly do tego czegos... i chyba da sie jezdzic bez tego
Nie zajarzyłem tej wypowiedzi :mysli:
Może to wina kliku <piwo>
vino1986

Post autor: vino1986 »

no w sensie ze chyba da sie jezdzic bez tego wynalazku co jest w linku podany... bo mowie ze nie wiem do czego to sluzy jak czujnik cisnienia oleju jest wkrecany w blok silnika kolo filtra oleju...
ODPOWIEDZ