Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pompka paliwowa silnik gaźnikowy

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

jjmag

Pompka paliwowa silnik gaźnikowy

Post autor: jjmag »

Mam problem a mianowicie wygląda na to że szlak trafił szczelność pompki paliwa i dolewa bęzynki do oleju, przez co wczoraj aż wywaliło mi bagnet w związku z czym mam pytanie czy ktoś próbował sprawdzić ją na szczelność jeśli tak to jak to przeprowadzić.
Kolejne pytanie to która z tych dwóch pompek wybrać bo nie ukrywam że w tej chwili liczy się dla mnie cena i tak o to pierwsza dedykowana do 5 http://moto.allegro.pl/item1005104149_p ... r5_r9.html
czy taką http://moto.allegro.pl/item993878595_po ... _clio.html , bo różnią się troszkę wykonaniem a szczególnie popychacza w pompce. Prosze o w miare możliwości szybką pomoc w tym temacie
jjmag

Post autor: jjmag »

DLA POTOMNYCH pompka pasuje jedna jak i druga różnią się praktycznie tylko ceną i producentem, przyczyną zapitalania paliwa w olej było uszkodzenie membrany dolnej pompującej, jest możliwość sprawdzenia szczelności membran bez demontażu pompki wymagane do tego przewód paliwowy długości 30cm, dwie skrętki, oraz ręczna pompka z manometrem czyli zegarem a sprawdzenie samo w sobie jest banalnie proste, a mianowicie przewodem łączymy wyjście z pompki na gaźnik oraz powrót paliwa skręcamy to skrętkami żeby nie uciekało nam ciśnienie a następnie poprzez zasilanie pompki wtłaczamy powietrze pod ciśnieniem do niej i jeżeli po podaniu dajmy na to 2 bar ciśnienie nie będzie spadało membrany mamy sprawne i szczelne, jeżeli ciśnienie ucieka zaopatrujemy się w zestaw nowych membran bo regeneracja jest dziecinnie prosta lub kupujemy nową pompkę
ODPOWIEDZ