
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Pomocy!!!
Moderator: Moderatorzy
Pomocy!!!
Witam Jestem fanem Renault r5. Kupiłem nie dawno własnie taki samochód i mam powazny problem:( Silnik jest w niej 900cm3 i strasznie dużo mi pali zatankowałem za 45zł-cos koło 7-8litrów i po przejechaniu około 80km koniec paliwa:(( Mam pytanie da się cos z tym zrobic>??? Z góry dzięki 

Re: Pomocy!!!
Witamy na forum - proszę przywitaj się w odpowiednim dziale.
Zanim ktokolwiek pomoże to napisz coś więcej. Dokładnie jaki to model i rocznik.
Wnioskując z pojemności to raczej "babcia".
I co do tej pory sam zrobiłeś - nikt nie jest jasnowidzem wysokie spalanie może mieć dziesiątki przyczyn - od dziury w baku
przez kiepską elektrykę silnika, gaźnik ......
Zanim ktokolwiek pomoże to napisz coś więcej. Dokładnie jaki to model i rocznik.
Wnioskując z pojemności to raczej "babcia".
I co do tej pory sam zrobiłeś - nikt nie jest jasnowidzem wysokie spalanie może mieć dziesiątki przyczyn - od dziury w baku

1984r nic więcej nie wiem w nowszej budzie to jest. Skrzynia jest 5biegowa kupieł ja wczoraj i troche jej dawałem po garach ale wydaje mi się że tyle nie powiina spalic miałem wcześniej też r5 ale z 1,4 silnikiem na gaźniku i o wiele mniej paliła a dawałem jej tak samo jak i tej więc nie wiem co jej przyczyna tak dużego spalania
Nie wiem jak inni, ale ja jasnowidzem nie jestem i podtrzymuje to co wyżej napisałem.
Czyli odrobinę zaangażowania - wymień filtry, sprawdź świece, kable WN, ustaw zapłon, pojedź do gaźnikowca niech przeczyści i wyreguluje.... a jak te "oczywiste oczywistości" nie pomogą no to należy się martwić i wtedy na forum pytać.
Czyli odrobinę zaangażowania - wymień filtry, sprawdź świece, kable WN, ustaw zapłon, pojedź do gaźnikowca niech przeczyści i wyreguluje.... a jak te "oczywiste oczywistości" nie pomogą no to należy się martwić i wtedy na forum pytać.
Ale mamy fachowcówSam jestem mechanikiem ale nie mam pojęcia co mu zrobic



To po pierwsze po drugie bardzo mi nie pasi silnik 900 w nowej budzie...
Możliwe że tam masz 1.1

silnik 900 w nowej budzie-jak najbardziej, a dokładnie 956 cm3. Miałem "babcie" z tym samym silnikiem i przy normalnej jeżdzie po mieście i dobrze wyregulowanym silniku spokojnie schodzi poniżej 7 l/100
-po pierwsze: regulacja zaworów
-po drugie: zapłon (stan świec i przerwa między elektrodami, stan kabli zapłonowych, stan kopułki i palca, sprawdż czy prawidłowo działa w aparacie zapłonowym regulator odśrodkowy, czy wewnątrz obudowy nie widać obtarć od ciężarków co świadczyłoby o naciągniętych sprężynkach, sprawdż stan styków przerywacza-czy nie są nadpalone, ustaw przerwę na tych stykach i sprawdż czy na każdej krzywce jest identyczna, sprawdż czy oś aparatu nie ma luzów bocznych, potem zamontuj aparat i ustaw zapłon) to wszystko dotyczy klasycznego układu zapłonowego bo z tego co kojarze to tylko takie były montowane w tym silniku
-po trzecie: dopiero jak to wszystko zrobisz to bierz sie za regulację gażnika
Jesteś mechanikiem a nie wiesz takich podstaw ....właśnie dlatego nie oddaję auta w ręce "mechaników"
Jeśli nie zmienisz stylu jazdy to niedługo nacieszysz się tym samochodem-ten silnik nie nadaje się do "dawania po garach"
Zycze przyjemnej pracy.pozdr.
-po pierwsze: regulacja zaworów
-po drugie: zapłon (stan świec i przerwa między elektrodami, stan kabli zapłonowych, stan kopułki i palca, sprawdż czy prawidłowo działa w aparacie zapłonowym regulator odśrodkowy, czy wewnątrz obudowy nie widać obtarć od ciężarków co świadczyłoby o naciągniętych sprężynkach, sprawdż stan styków przerywacza-czy nie są nadpalone, ustaw przerwę na tych stykach i sprawdż czy na każdej krzywce jest identyczna, sprawdż czy oś aparatu nie ma luzów bocznych, potem zamontuj aparat i ustaw zapłon) to wszystko dotyczy klasycznego układu zapłonowego bo z tego co kojarze to tylko takie były montowane w tym silniku
-po trzecie: dopiero jak to wszystko zrobisz to bierz sie za regulację gażnika
Jesteś mechanikiem a nie wiesz takich podstaw ....właśnie dlatego nie oddaję auta w ręce "mechaników"
Jeśli nie zmienisz stylu jazdy to niedługo nacieszysz się tym samochodem-ten silnik nie nadaje się do "dawania po garach"
Zycze przyjemnej pracy.pozdr.