Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Rejestracja zmiany pojemności silnika
Moderator: Moderatorzy
zależy czy w katalogu jest napisane przy silniku z kat czy bez.
sprawdzają dokładnie podłączenie silnika, czy gdzieś konstrukcja nie była zmieniana, przerabiana i czy nie ma gdzieś kolizji z innymi częściami np czy przewody się nie ocierają itd, tez sondę w wydech wkładają
o papierach to gość wspominał ze przydałby się jakiś papier z jakiego auta ten silnik pochodzi.
Do zmiany wpisu na przeglądzie trzeba podać nr silnika i gość wypisuje co trzeba, tutaj ok 80zł. następnie do wydziału komunikacji z tym papierem z przeglądu zmienić dowód, następne 70zł i to wszystko, przynajmniej tyle mi powiedziano
sprawdzają dokładnie podłączenie silnika, czy gdzieś konstrukcja nie była zmieniana, przerabiana i czy nie ma gdzieś kolizji z innymi częściami np czy przewody się nie ocierają itd, tez sondę w wydech wkładają
o papierach to gość wspominał ze przydałby się jakiś papier z jakiego auta ten silnik pochodzi.
Do zmiany wpisu na przeglądzie trzeba podać nr silnika i gość wypisuje co trzeba, tutaj ok 80zł. następnie do wydziału komunikacji z tym papierem z przeglądu zmienić dowód, następne 70zł i to wszystko, przynajmniej tyle mi powiedziano
Ciekawe rzeczy z tymi silnikami mówicie
U nas typek założył silnik do malczana z sejaka... Do rzeczoznawcy, ten mu porobił foty, opisał wszystko, wypalił 100 i pojechał do diagnosty. Ten następnie mu z opinią rzeczoznawcy wystawił nowy przegląd ze swoim papierem dodatkowo. I ze wszystkim od urzędu i gotowe. W sumie zajęło mu to jedno popołudnie ; )

U nas typek założył silnik do malczana z sejaka... Do rzeczoznawcy, ten mu porobił foty, opisał wszystko, wypalił 100 i pojechał do diagnosty. Ten następnie mu z opinią rzeczoznawcy wystawił nowy przegląd ze swoim papierem dodatkowo. I ze wszystkim od urzędu i gotowe. W sumie zajęło mu to jedno popołudnie ; )
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38
Żadnych papierów na silnik nie trzeba ; ))
Fakt jest taki że jeżeli nie ma zmian konstrukcyjnych to wystarczy opinia diagnosty. Mogę się mylić ale chyba przepis że silnik to część wymienna istnieje chyba 3 lata
I możesz mieć z niego całkiem zeszlifowany numer i nic Ci nie zrobią, bo teraz to już tak jakbyś na pompie wspomagania taki numer zeszlifował 
Fakt jest taki że jeżeli nie ma zmian konstrukcyjnych to wystarczy opinia diagnosty. Mogę się mylić ale chyba przepis że silnik to część wymienna istnieje chyba 3 lata


tu sie dokońca nie zgodze bo jakakolwiek część na której są zniszczone numery lub inne znaki identyfikacyjne umożliwiające identyfikacje danej części mogą być traktowne jako przedmioty pochodzące z przestępstwa np.kradzieży i jako takie bedą traktowane a tu już nie problem ze stacją dignostyczną tylko z policją...Jackal pisze: I możesz mieć z niego całkiem zeszlifowany numer i nic Ci nie zrobią, bo teraz to już tak jakbyś na pompie wspomagania taki numer zeszlifował