Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Kilka pytań co do 1.1 -> 1.7
Moderator: Moderatorzy
Kilka pytań co do 1.1 -> 1.7
Siema. Mam aktualnie silniczek 1.1 w mojej reni. Jakiś czas temu padł rozrusznik, a po paru dniach poszła uszczelka pod głowicą. Od momentu, jak kupiłem ten samochód, wiedziałem, że silnik za długo nie pochodzi. Od znajomego mogę za nieduże w sumie pieniądze kupić 1.7 bodajrze na wielopunkcie ze skrzynią i elektryką.
I teraz pojawia się pytanie, co jeszcze będę musiał zmienić?
Deskę mam w najcieńszej wersji. Czy jest dużo roboty z elektryką? Czy ma ktoś jakiś schemat elektryki do tego silnika? Bardzo bym was prosił o pomoc. Z góry dzięki.
I teraz pojawia się pytanie, co jeszcze będę musiał zmienić?
Deskę mam w najcieńszej wersji. Czy jest dużo roboty z elektryką? Czy ma ktoś jakiś schemat elektryki do tego silnika? Bardzo bym was prosił o pomoc. Z góry dzięki.
Re: Kilka pytań co do 1.1 -> 1.7
Zaczął bym od kilkugodzinnego poczytania forum, ściągnięcia serwisówki. Zobaczysz że sporo ci się rozjaśni.
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
hehe swaperzy
podpowiem Ci, że dobrze byś miał komplet z samochodu. Bo co to znaczy silnik z osprzętem i elektryką?
Cały nowy wydech do 1.7, z 1.1 nie podejdzie.
Układ paliwowy też nowy od pływaka w baku, przez pompę przy baku (wiązka do niej), przewody paliwowe i filtry.
Deska to chyba najmniejszy problem
Nie wiem co jeszcze.

Cały nowy wydech do 1.7, z 1.1 nie podejdzie.
Układ paliwowy też nowy od pływaka w baku, przez pompę przy baku (wiązka do niej), przewody paliwowe i filtry.
Deska to chyba najmniejszy problem

Nie wiem co jeszcze.
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
coraz częściej są zadawane pytanka do swapów. Czasem nie było by lepiej aby utworzyć jeden przyklejony temat ze wszystkimi wiadomościami czyli co gdzie i jak ? byłoby podobnie jak jest w na forum Renault 19 w niektórych działach
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Dokładnie, jest odpowiedni dział od tego. Poza tym, nie da się stworzyć jednego tematu poruszającego wszystkie zagadnienia i raczej należy szukać tego w tematach użytkowników.
Jest zbyt wiele wersji podstawowych R5 jak i możliwości SWAPów silnika.
Dodatkowo gama wsadzanych silników też może być znacznie większa niż się pozornie wydaje - tylko kwestia zasobności portfela.
Poza tym do samej operacji potrzebna jest już spora wiedza o R5 i mechanice jako takiej, lub odpowiednia ilość kasy dla warsztatu.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to stworzyć temat gdzie użytkownicy będą mogli wpisać swoje dokonania np. Tommies - z 1.6D 84' na 1.9D 96' strona xx, ale obawiam się, że po kilku wpisach temat by umarł.
Jest zbyt wiele wersji podstawowych R5 jak i możliwości SWAPów silnika.
Dodatkowo gama wsadzanych silników też może być znacznie większa niż się pozornie wydaje - tylko kwestia zasobności portfela.
Poza tym do samej operacji potrzebna jest już spora wiedza o R5 i mechanice jako takiej, lub odpowiednia ilość kasy dla warsztatu.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to stworzyć temat gdzie użytkownicy będą mogli wpisać swoje dokonania np. Tommies - z 1.6D 84' na 1.9D 96' strona xx, ale obawiam się, że po kilku wpisach temat by umarł.