Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Z 1.1 na 1.8 z Laguny (F3P)
Moderator: Moderatorzy
Z 1.1 na 1.8 z Laguny (F3P)
Witam wszystkich. Posiadam R5 z silnikiem 1.1 i lagune 1.8 jaka jest szansa na przeżucenie silnika z laguny do 5 ? nie znam się dobrze na tym dlatego tu piszę, jeszcze jedno z jakich aut można przeżucić silnik bez wielkich przeróbek ? z góry dziękuję i Pozdrawiam wszystkich posiadaczy R5
Ostatnio zmieniony 3 stycznia 2010, 22:18 przez maja28, łącznie zmieniany 1 raz.
kolego szukałem ale o silniku F3P mało piesze raczej o 2.0 F3N chyba
co by trzeba było przerabiać i jakie cześci musiał bym do kupić droga ogólnie taka zabawa ? nawet jeśli tak to i tak chciał bym swoją renówkę przerobić bo mi się podoba to auto
chciał bym swoją doprowadzić do takiego stanu jak ta renault5baccara.nl Pozdrowiam


Narazie wstyd pokazać ją
ale w końcu może za jakieś 2 miesiące przy dobrych wiatrach będzie już się czym pochwalić
Wy się na tym już dobrze znacie ja jeszcze
zastanawiam się jeszcze nad silnikiem 1.7 z r19 on chyba wszedł by bez problemu i bez przeróbek do r5 ? Narazie w Reni zmodyfikowałem kierownice, przeżuciłem ją z Laguny
Pozdrawiam







Witamy koegę Maja28:
Używaj opcji EDYTUJ ( a ja poprawiłem temat aby czytelniejszy był)
Jeśli możesz to przedstaw nam swoją Renie w odpowiednim dziale. Nieważne jak wygląda i w jakim jest stanie technicznym - niejedna szkarlatyna przeobraziła się w piękną królewnę polskich szos
Poczytaj troszkę forum, a wiele rzeczy o które teraz pytasz będzie prostsze.
A co do SWAPu - chcąc zrobić w miarę przyzwoicie musisz się liczyć z relatywnie w stosunku do Reni dużymi kosztami.
Żeby zrobić jak koledzy napisali za ok. 1500, to trzeba mieć dużą wiedzę na temat R5 zarówno teoretyczną jak i praktyczną, czas a raczej duuużo czasu, no i oczywiście odpowiednie warunki warsztatowe.
Oczywiście zawszę można odpier.... aby chodziło, ale chyba nie w tym sztuka.
Używaj opcji EDYTUJ ( a ja poprawiłem temat aby czytelniejszy był)
Jeśli możesz to przedstaw nam swoją Renie w odpowiednim dziale. Nieważne jak wygląda i w jakim jest stanie technicznym - niejedna szkarlatyna przeobraziła się w piękną królewnę polskich szos

Poczytaj troszkę forum, a wiele rzeczy o które teraz pytasz będzie prostsze.
A co do SWAPu - chcąc zrobić w miarę przyzwoicie musisz się liczyć z relatywnie w stosunku do Reni dużymi kosztami.
Żeby zrobić jak koledzy napisali za ok. 1500, to trzeba mieć dużą wiedzę na temat R5 zarówno teoretyczną jak i praktyczną, czas a raczej duuużo czasu, no i oczywiście odpowiednie warunki warsztatowe.
Oczywiście zawszę można odpier.... aby chodziło, ale chyba nie w tym sztuka.
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38