Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Djmonkey- Polski Fiat 126p
Moderator: Moderatorzy
carmaker oltoc miał dobry francuski silnik 1,3 bokser z chłodnicą oleju i prawie 80 km mój dzadek miał takiego i miał zajeciaszczy dizajn w środku i jak na tamte czasy to nie żle wymiatało, tylko spalanie miał dosyć duże bo 9-11l na trasie wciągał (bydgoszcz-gdynia).
z falaszami nie mam żadnego problemu bo mam 1:1 na papierze milimetrowym wykreśloną + pod tarcze od SC bo sie tak nie zapiekają jak polonezowe czy z 125p
.
z falaszami nie mam żadnego problemu bo mam 1:1 na papierze milimetrowym wykreśloną + pod tarcze od SC bo sie tak nie zapiekają jak polonezowe czy z 125p

Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Przedni hamulce z SC, a z tyłu bębny z tłoczkami z przednich maluchowskich, bo jak dasz cztery tarcze to tył będzie uciekał na boki w zimie
Silnik 1.2 16v z punto na flanszy ze skrzynią ori maluchowską, jak jest dobrze poskładana to da rade, ale jak celujesz w moce koło 100 koni w góre, to skrzynia ze skody rapid. Wtedy wymieniasz juz szklanki i pół ośki na specjalne przegubowe półosie, i maluch na takiej puszce zapieprza ponad 200 a zbiera się do setki w około 5s.
Przy takich modach klatka w środku dla własnego bezpieczeństwa.
Potem to amory belistein, lekka gleba, chłodnica z przodu itd. - rzeczy raczej kosmetyczne.
Jak coś to podeśle pare stron i opisów na każdy z tych tematów ; ))

Silnik 1.2 16v z punto na flanszy ze skrzynią ori maluchowską, jak jest dobrze poskładana to da rade, ale jak celujesz w moce koło 100 koni w góre, to skrzynia ze skody rapid. Wtedy wymieniasz juz szklanki i pół ośki na specjalne przegubowe półosie, i maluch na takiej puszce zapieprza ponad 200 a zbiera się do setki w około 5s.
Przy takich modach klatka w środku dla własnego bezpieczeństwa.
Potem to amory belistein, lekka gleba, chłodnica z przodu itd. - rzeczy raczej kosmetyczne.
Jak coś to podeśle pare stron i opisów na każdy z tych tematów ; ))
wszystko pięknie ale na prostej
bo malec z silnikem 1.2 w miejscu oryginalnego silnika nie prowadzi się wcale , jeżdziłem sporo 1.2 mpi zrobiony coś na ok 90KM i w zimie bez 2 worków z piachem w bagażniku jechał sobie gdzie chciał
w lecie trochę lepiej ale jak już zamachnął się tyłem to było pozmiatane
jak chcesz zrobić hardcora to załaduj centralnie silnk od jakiegoś ściga 100-150KM


jak chcesz zrobić hardcora to załaduj centralnie silnk od jakiegoś ściga 100-150KM

Też miałem malczana z 84 r. ale sprzedałem i kupiłem r5, wole jeżdzić czymś bardziej ... pewnym:) Miałem kanały polerowane, gaznik przerobiony, inna rurka emulsyjna, turbinka kowalskiego, lepiej się zbierał na wyższych obrotach i mniej palił! Pewnego razu moja była dziewczyna powiedziała mi, ze dobrze ze zmieniłem na r5, bo do malucha by nawet nie wsiadła- i w tym momencie juz wiedziałem że ją kiedyś rzucę...
Więc tak autko się rozpadło poszły 2 wahacze jak kręciłem bączki na lotnisku za Rumią
Wyglądały jak nowe zero rdzy a pod farbą same próchno. Zostały po nim tylko chromowane zderzaki
a sam maluszek jutro o 10 zostaje przerobiony na żyletki. Dam fotki jak jeszcze był cały tylko muszę poszukać kabelek do mojego telefonu.

Wyglądały jak nowe zero rdzy a pod farbą same próchno. Zostały po nim tylko chromowane zderzaki

Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Silnik działał lepiej niż w mojej r11 nawet lepiej palił przy -15 . W moim wypadku miałem ten wozik od czerwca więc trochę nim zjeździłem. kolega który nim jeździł miał co chwilę z nim kłopoty. Mnie jakoś się to raczej nie zdarzało bo zanim nim zacząłem śmigać w 2 dni zdążyłem go rozkręcić i skręcić tylko do tej pory nie wiem jakim cudem nie sprawdziłem tych wahaczy wcześniej bo mógłbym je dostać z innego dawcy który w tym czasie trafił na złom. No nic teraz zostaje wykupić oc na Renatę bo stare lada dzień się kończy wymienić prawie cały układ hamulcowy i na przegląd.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault