Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

R5GTT spalanie

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

adrian
Posty: 97
Rejestracja: 16 lutego 2008, 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: adrian »

jak to auta z duszą......
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

oj maja maj dusze wredne T
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

sluchajcie - śrubka od mieszanki jak sie wkreca to zmniejsza czy zwieksza ilosc paliwa, gaznika jeszce nie rozbierałem a codziennie musze z 2 swiece wykręcić podpalic zeby odpalic :-)
rocker

Post autor: rocker »

Też nie bardzo się znam, ale jeśli to śruba od strony pasażera, wykręcasz - mniej paliwa. Jak miałem wkręconą gasł mi przy hamowaniu....stare dobre czasy...
Maolat

Post autor: Maolat »

średnio (w przypadku mojej gtt czyli wlasnie silnika ktory masz teraz :)) zawsze pomagało przykrecenie sruby mieszanki maxymalnie i odkrecenie jej o 2,5 (dwa i pół) obrotu :)

Wykrecajac srube zwiekszamy dawke, przykrecajac zmniejszamy.
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

wkreciłem z 7 obrotów i dopiero pomogło....
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1662
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

A ja mam wykreconą prawie na maxa ;) śruba nówka sztuka - jak ją wkrecę na maxa i wykrecę o 2,5 obrotu to nawet odpalic nie mogę - dopiero jak ją wykręcę tak z 12- 14 obrotów to chodzi równo i trzyma obroty 1 - 10 obrotów - jakoś chodzi ale falują strasznie - Gaźnik rozebrany na elementy ente - nowe wszystkie uszczelki ITD ITD ITD - jara mi przy mojej nodze 15 spokojnie jak nie 20 litrów na 100 ;)
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
michal969

Post autor: michal969 »

u mnie do dzis bylo dobrze . i sie zaczelo przy hamulowaniu gasnie . krece srobka krece jak wykrece to gasnie jak wkrece tez . tak przy kombinaccjach jak piszecie robi sie ok ale po jakims czasie znow to samo :-(
Piotr

Post autor: Piotr »

michal969 pisze:u mnie do dzis bylo dobrze . i sie zaczelo przy hamulowaniu gasnie . krece srobka krece jak wykrece to gasnie jak wkrece tez . tak przy kombinaccjach jak piszecie robi sie ok ale po jakims czasie znow to samo :-(
Czy takie objawy mogą być spowodowane np. zanieczyszczeniami? Kiedyś miałem podobnie z tym że w innym samochodzie, po wyczyszczeniu, przedmuchaniu kanałów w gaźniku udało się wyregulować, było już dobrze.
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1662
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

Mi odpala tak:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4m4lXWX5Kmg&hl ... =0"><embed src="http://www.youtube.com/v/4m4lXWX5Kmg&hl ... fs=1&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
michal969

Post autor: michal969 »

wczoraj wieczorem zalałem pod korek i dzis rano jak wszedlem do garazu troche bena zaleciało ale pomyslaem ee tam co tam . zaraz po napisaniu :


Wysłany: Dzisiaj 14:03


u mnie do dzis bylo dobrze . i sie zaczelo przy hamulowaniu gasnie . krece srobka krece jak wykrece to gasnie jak wkrece tez . tak przy kombinaccjach jak piszecie robi sie ok ale po jakims czasie znow to samo



poszedłem obadac sprawe i sauwazylem wyciek paliwa w takim miejscu ,, od strony pasazera z boku baku jest taki wypost jak by tam jakis korek mial byc czy cos ???
moze to byc tym spowodowane ????
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

chmura białego dymu teraz tylko przeszkazda , ale przynajmniej jest moc , jezdzi i odpala
vino1986

Post autor: vino1986 »

michal969 pisze:od strony pasazera z boku baku jest taki wypost jak by tam jakis korek mial byc czy cos ???
wiesz co nie wiem czy to jest to o czym mysle ale moze to byc odpowietrzenie... u mnie jest tam gumowa rurka ktora idzie do wlewu paliwa i odpowietrza bak przy tankowaniu... no chyba ze nie o to chodzi... ;-)
Maolat

Post autor: Maolat »

michal969 pisze:poszedłem obadac sprawe i sauwazylem wyciek paliwa w takim miejscu ,, od strony pasazera z boku baku jest taki wypost jak by tam jakis korek mial byc czy cos ???
moze to byc tym spowodowane ????
Niestety, nie jest tam przeznaczony zaden korek itp. u mnie ciekło. zaklejałem różnymi specyfikami. ale zawsze mi tam ciekło wiec wymieniłem bak.

(całą druga miedziake mi leciało z tego otworu "technologicznego" ;/ )
michal969

Post autor: michal969 »

no to chyba mnie wymiana czeka .. ale jeszcze wykrece i obadam co i z kad dokładnie
dzieki ;)
ODPOWIEDZ