Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

wzbudzenie alternatora

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Konrad K_2

wzbudzenie alternatora

Post autor: Konrad K_2 »

gdzie jest układ wzbudzający alternator , w sumie w moim przypadku to powiedzcie jak wygląda , a najlepiej schemacik
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

a nie jest on w regulatorze napiecia ???
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

no tak jeden jest do lampki a drugi to zwbudzenie , ale gdzie je podpiąc
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

żółty plus po zapłonie
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

ten z cewki?
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

cewka tez ma plus po zapłonie sprawdz kontrolka czy pojawia sie w chwili przekrecenia kluczyka
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

problem w tym ze moja instalacja to moje dzieło :-)

wiec teraz wzbudzenie mam załączone pod przekręcanie kluczyka i to jest niedobrze , a niewiem skąd idzie orginalnie.

na orginalnych wtyczkach z cewki mam własnie wolny jeden zółty kabelek
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

to raczej padł alternator, a co nie ma ładowania??
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

no dobra ale powiedz z kąd do kąd idzie to wzbudzenia ?

dobrze mysle ze żółty z górnej wtyczni cewki do alternatora czy sie myle?
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

obojetne skąd. plus to plus czy go podłaczysz od cewki czy od stacyjki ma sie pojawic po przekreceniu kluczyka na zapłon

powiedz ilu watową masz żarówke do kontrolki ładowania
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

KureckiE30 pisze:obojetne skąd. plus to plus czy go podłaczysz od cewki czy od stacyjki ma sie pojawic po przekreceniu kluczyka na zapłon

powiedz ilu watową masz żarówke do kontrolki ładowania
pytam skad bo mysle ze zblizenie sie maksymalnie do fabrycznego rozwiazania bedzie najlepsze

zarowke sprawdze

ps. moze sa jakies schematy elektryczne tego?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a po co Ci schemat na podłączenie jednego żółtego przewodu? :roll:
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

bo ja nie mam stacyjki z 5 tki albo czegos nie rozumiem
jjmag

Post autor: jjmag »

a co za różnica czy z 5 czy autobusu plus na wzbudzenie idzie dopiero po przekręceniu zapłonu i nie ma tu różnicy czy to benzyniak czy diesel zasada jest taka sama
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

impulsczy staly sygnal?
ODPOWIEDZ