Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

drobne problemy :)

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

szarik zc1

drobne problemy :)

Post autor: szarik zc1 »

Witam jestem tu nowy i nie jestem mechanikiem :) a mam mały problem z moja piątką.

-ogrzewanie jest dość kiepskie z nawiewów na środku deski zawsze leci zimne powietrze,
-w korkach potrafi zapalić się kontrolka że mu ciepło:) i coś dymi spod maski,

Jakby ktoś chciał sprzedać fotele przednie to też chętnie przygarnę.

Jezeli ktoś wieco moze być przyczyną zapalania się etj kontrolki to prosze o pomoc. Dodam jeszcze ze wiatrak się włącza.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: drobne problemy :)

Post autor: tommies »

Zawsze zanim zadasz pytanie poszukaj na forum, aby nie zasmiecac nowymi postami, bo admini sie zdenerwuja. Problem zimnego powietrza ze srodkowego nawiewu jest powszechnie znany i byl walkowany wiele razy, poza tym te pytanie to do nadwozia a nie silniki diesla.

Co do dymu i kontrolki to zapewne grzeje Ci sie silnik w skutek albo nie uruchamiajacego sie wentylatora, albo masz zamulony uklad chlodzenia, albo nieszczelny albo termostat sie nie otwiera albo pompa albo .....
Dym to zapewne plyn chlodniczy albo z korka na skutek wysokiego cisnienia w ukladnie, albo z jakiegos przewodu z tego samego powodu

Napisz cos wiecej, czy plynu ubywa, czy wentylator sprawny i czym ten dym smierdzi, bo nie wiadomo czy to plyn chlodniczy czy olej czy moze tylko nieszczelny wydech.
unikorn

Post autor: unikorn »

I niestety... musisz zostać mechanikiem :D
szarik zc1

Post autor: szarik zc1 »

no jak muszę to zostanę:)
vino1986

Post autor: vino1986 »

Tommies ma przeciez napisane ze Honda CRX 1,6... wiec o dizlu tu nawet nie gadamy :-P
i jak to mowia szukajcie a znajdziecie bo ja tez kojarze rozmowy na ten temat...
Awatar użytkownika
Kniksc
Posty: 169
Rejestracja: 30 stycznia 2009, 18:33
Lokalizacja: £ozina (Wroc³aw)

Post autor: Kniksc »

nie jeździłeś przypadkiem na wodzie z kranu/jeziora/kałuży ? ja tak jeździłem jak uciekała mi woda i po niecałym roku nagrzewnica się tak zapchała że nawet powietrze przez nią nie przechodziło o grzaniu w środku nie było mowy no i sinik też cały zakamieniony to się może przegrzewać.
ODPOWIEDZ