Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problem z obrotami na biegu jałowym

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Chce po prostu pomóc koledze i nigdy nie świruje że jestem supermechanikiem - bo nie jestem to tylko moje hobby. Jestem informatykiem i pracuję w tej branży.

Z tego co wiem jesteś specjalistą w tej branży - może pomożesz koledze?

Tak, część mojej wiedzy pochodzi z różnych stron i forów w internecie, bo zarówno zwykli jak i w ASO mechanicy potrafią takie głupoty gadać i robić, że włosy na plecach się jeżą.
Moje głębsze zainteresowanie tą dziedziną zaczęło się ok 9 lat temu właśnie po kompletnej niekompetencji "specjalistów" z ASO, gdzie po wydaniu okrągłej sumki, kilku wizytach i tak nie potrafili lub nie chcieli naprawić usterki. Po poszukaniu w internecie (wtedy jeszcze dość ubogim i z reguły na zachodnich stronach) odszukałem usterkę która okazała się być dość powszechną i znaną i tanią do usunięcia. Moje wizyty u mechaników ograniczają się jedynie do takich gdzie wymagane są specjalistyczne narzędzia i sprzęt pomiarowy, no i ma się rozumieć na gwarancji niestety.
Także ch... w d... ASO i niech żyją fora internetowe! :)

A z ciekawości po Twoim "postawieniu mnie do pionu" zacząłem szukać co mam w Xsarze i okazuje się że mam czujnik temperatury spalin - wygląd identyko - masz rację u mnie to nie lambda.
Natomiast w nowoczesnych jest jak najbardziej lambda, wystarczy w google lambda diesel wpisać.

Co do czujnika stopu i mrugania kontrolki świec żarowych - to informacja z forum Megane i potwierdzona przez kilka osób

Myślę, że skoro nie znamy rozwiązania problemu kolegi, to nie ma co się rozwodzić i zaśmiecać "w tem temacie".
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

nikt kto ma pojecie nie bedzie pracował w serwisie bo mu sie to nie opłaca
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jak zwykle wylewny :lol: hehehe
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

to ja kcem przykład takiego diesla z lambda tylko ma to być lambda a nie te badziewia do obsługi FAP w PSA
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Proszę bardzo - google moim przyjacielem i tak na szybko NGK jakaś informacja prasowa z 2005r. - Fiat 1.3, VW 2.0

http://www.ngkntk.pl/IAA_NGK_prezentuje_nowe_sukce.2805.0.html

Można też wejść ma alledrogo w sondy lambda wpisać diesel i już dowiadujemy sie co prawda z mniej miarodajnego ale jednak, że poza koncernem PSA to jeszcze BMW, Toyota, Mazda. Mercedes ...

Tyle że nic nie wnosimy do tematu kolegi więc zakończmy rozmowę.
ODPOWIEDZ