Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Problemy z kolumną kierowniczą
Moderator: Moderatorzy
Problemy z kolumną kierowniczą
Mam bardzo duży luz na kolumnie kierownicy ( kierownica chodzi na wszystkie strony), ogólnie też trochę ciężko się kręci kierownicą i przy za niskim biegu, lub na dziurach coś dziwnie chrobocze... To pewnie od kolumny kierowniczej, tylko co tam się mogło popsuć, na czym polega naprawa???
Pewnie chciałeś zapytać co wpisać w opcji Szukaj żeby znaleźć odpowiedzi na twe bolączki. Podpowiem. Wpisz: magiel; maglownica; drążki kierownicze; końcówki drążków.
Podpowiem też że najlepiej pojechać z niemca na zbieżność a tam już Ci powiedzą co wysiadło chyba że złodzieje będą chcieli ustawiać na luzach. Wtedy albo poznasz przyczynę albo nieuczciwy zakład.
Dodatkowo możesz skorzystać z tego oto poradnika: http://www.renault5.pl/?pl_wymiana-konc ... niczych,25
Podpowiem też że najlepiej pojechać z niemca na zbieżność a tam już Ci powiedzą co wysiadło chyba że złodzieje będą chcieli ustawiać na luzach. Wtedy albo poznasz przyczynę albo nieuczciwy zakład.
Dodatkowo możesz skorzystać z tego oto poradnika: http://www.renault5.pl/?pl_wymiana-konc ... niczych,25
Tak... oczywiście czytanie ze zrozumieniem to nie jest w moim przypadku stuprocentowość.
Kolumnę chyba trzeba wymienić bo naprawa może być przesryliwie upierdliwa. Ale najpierw sprawdź czy jest przykręcona jak nalezy... tyle moge podpowiedziec. Mi kiedyś magiel strasznie piszczał, pogroziłem że go wymienie i przestał.
Kolumnę chyba trzeba wymienić bo naprawa może być przesryliwie upierdliwa. Ale najpierw sprawdź czy jest przykręcona jak nalezy... tyle moge podpowiedziec. Mi kiedyś magiel strasznie piszczał, pogroziłem że go wymienie i przestał.