Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Sliczna furka jako baza do odrestaurowania. Ale i worek € do wydania
Ja zanim 5 kupilem polowalem na ladne oryginalne E30 525ix, ale albo wiestuning albo LPG albo ... kupa totalna.
I jak tylko kupilem 5 i juz zaczalem kase ladowac na alusy itp. pokazal sie pieeeekny egzemplarz gdzie nawet w opisie bylo "stan kolekcjonerski" i gosc chcial sprzedac wylacznie po po poznaniu kupujacego, zaznaczajac ze jak ktos w dresie przyjedzie to moze zapomniec o kupnie
super zrobiona klateczka... oprócz krzyża tylnego praktycznie niewidoczna... i zupełnie nieuciążliwa na co dzień... o reszcie nie mówię bo po prostu brak mi słów...