Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem z odpaleniem

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

unikorn

Post autor: unikorn »

Zaczyna się droga przez mękę... ja walczyłem pół roku z zaśniedziałym połączeniem przewodów zanim je nalazłem. Auto po nagrzaniu nie chciało odpalać. Nie było sygnału na moduł. Dopiero jak poważnie wystygło przewody znowu się zwierały i można było odpalić.

Najlepiej było by rozebrać ile się da i przejrzeć wszystko... ciężka sprawa jak się autem codziennie jeździć.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

ja za to nie mogę odpalić zimnego auta na benie ale jak zaskoczy jeden garnek ot wiem że odpalę :D ale na gazie pali na widok kluczyka :mrgreen:
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
wsmpw

Post autor: wsmpw »

słaba benzyna albo pompka już sie kończy
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

może z tą benzyną to masz rację bo ostatnio tankowałem 4 mies temu pod korek a teraz mam jakieś 10l w baku a cały czas śmigam na gazie
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Grzesiek451

Post autor: Grzesiek451 »

Przeczyscilem cale klymy tak, ze nowe nawet nie sa tak czyste. Połaczenie masy z aku na blache tez sie swieci. Wpiecie na wtrysk tez poprawilem. Przewod z wtrysku do ktorego podpina sie przewody z gazu sprawdzilem, zlutowalem to jeszcze raz bo niepewnie to wyglądało to na gazie pali " na widok kluczyka'' ale z benzyną dalej lipa. To co pisałem, ze podczas jazdy silnik jakby przerywał to już to zrobiłem. W takiej sytuacji polecam podczas jazdy powiedzieć Reni ile dla nas znaczy, wyznać jej miłość! Umnie poskutkowało. Zaraz po wyznaniach miłosnych silnik zaczął normalnie pracować i przez następne 40km nawet nie zająknął:)
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Bo z Renia jak kobieta zmienną jest :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ