Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

odpowietrzenie

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Konrad K_2

odpowietrzenie

Post autor: Konrad K_2 »

chybaq juz wiecej truć nie bede.

Mam problem z odpowietrzeniem tego strucla...
nie mam orginalnej pompy.
W miejscu jej jest zamontowana pompa z kawasaki ninja .... daje rade jesli chodzi o cisnienie,
jej wada jest to ze wszystko idzie na jednym odwodzie dość małymi średnicami.

Sa jakies dziwne opcje z odpowietrzeniem samego bloku?

U mnie bywa tak ze raz działa dobrze a innym razem (np po wymianie głowicy ) gotuje sie po 5 minutach , a układ sie nie zmieniał

a to schemacik mojego układu
Obrazek
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

na kazdym kroku jest dobre cisnienie tylko jakby nie zalewalo całego bloku

Obrazek
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

moze chociaz jakis schemat jak sie plyn rozchodzi po bloku?
vino1986

Post autor: vino1986 »

a ze sie tak maloprofesjonalnie zapytam... termostat sprawdzales :?: bo moze sie powieszac i raz chodzi a raz go blokuje...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

chyba termostatu nie ma ....
vino1986

Post autor: vino1986 »

no w sumie nie ma a nie powinien byc :?: :roll:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

dobra ale to teraz nie ma nic do opowietrzania ;)
może jakieś węże pozamieniane..
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

niema termostatu , akurat to dołozyc to pikus,


chlodzenie/ ogrzewanie gaznika jest konieczne?

weze nie sa zalamane bo gdzie nie rozepne instalacji to mam wysokie cisnienie
rocker

Post autor: rocker »

A zbiorniczek przelewowy nie jest za wysoko ?
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

za wysoko?
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Może to ci coś pomoże

Obrazek

Między gaźnikiem(11) a zbiorniczkiem (3) Turbo
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

u mnie to zupełnie unny układ

robi sie poduszka powietrzna w samej głowicy z tego co dzoszedłem ..... chyba


ile wczodzi płynu w sam silnik wie ktos?
gufner

Post autor: gufner »

Masz pompe tuz za chlodnicami. Jestes pewien ze daje ona rade wciągnąc wode z tych chłodnic? Chodzi mi o to ze pompa musi miec siłe zassać wode przelatujacą przez wąskie gardło jakim są żebra chłodnicy. Dziwna ta pompka. Nasza miała chyba z 5 wyjsc/wejsc, a twoja dwa :)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

a jakby dać żeby pompowała do chłodnicy nie ciągła z nich
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

bez urazy - ale to co masz nie jest nawet podobne do jakiegokolwiek układu chłodzenia w R5... średnice inne, układ inny... raczej nikt Ci nie powie dlaczego dzieje się tak jak się dzieje... oryginalna pompa sięgała ponad głowicę... teraz pewnie masz wloty/wyloty w innych miejscach... może coś pominąłeś - jakiś otwór...
namieszałeś trochu więc chyba musisz sam ten problem rozwiązać, bo tak na prawdę nikt nie zna Twojego układu chłodzenia, tak jak ty...
Zablokowany