Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wlot i wyloty powietrza

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

rocker

Wlot i wyloty powietrza

Post autor: rocker »

Stwierdziłem, że pod maską jest stanowczo za gorąco.
W związku z tym trza przewietrzyć.
Chodzi mi po głowie - wylot (wyloty ?) powierza gorącego ( chłodnica) i wlot zimnego do filtra powietrza.
Przeglądałem internet i nijak nie mogę przypasować do reni żadnego zestawu...
Byłbym wdzięczny za podpowiedzi.
Nie chcę spaprać maski :((((
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Możesz dać wlot z Clio 16V - przynajmniej słuszny ideologicznie ;-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

małe wyloty z astry GSI po bokach nad kielichami jak najbliżej krawędzi maski i będzie cacy :-) tam jest podciśnienie i będzie przy samej górze maski - będzie ssało aż miło ;-)
wlot masz jeden wielki pod autem ;-)
ODPOWIEDZ