Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Filmy, filmiki rajdowe&wyscigowe.
Moderator: Moderatorzy
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/H6KkGNYyBoY&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/H6KkGNYyBoY&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
dobry koleś
Kopara pewnie do ziemi opadła niejednemu w tym sznureczku
Tu taki fajny staroć
http://www.youtube.com/watch?v=ZE_h3GbYirc

Kopara pewnie do ziemi opadła niejednemu w tym sznureczku

Tu taki fajny staroć

http://www.youtube.com/watch?v=ZE_h3GbYirc
<object width="425" height="344"><embed src="http://www.youtube.com/v/WBKH5ZL3VQI&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Corey olej to silniki hondy mają to do siebie że seryjne 1,4 ma coś około 110 koni jeśli mnie pamięć nie zawodzi do tego bardzo dobrze reagują na jakiekolwiek mody wystarczy zmiana mapy a można z niej wyciągnąć dodatkowo nawet do 10 kucy, i jeszcze jedno lubią bardzo dolne obroty moja mazda zaczyna żyć jak przekracza 3,5 tys obrotów a honda 2 do 4,5 najlepiej ciągnie
jak to startowales w 1.1 i z honda miales wyscig
generalnie czy to w hondzie 1.4,1.5,1.6,1,8 to zapierdzielaja dobrze... ja jezdzilem kumpla 1.6 vti i 1.8 tez vti i oba szly jak burza... one kreca sie niesamowicie wlasnie gdzies kolo 4 tysiecy obrotow do konca obrotomierza... honda wlasnie jest z tego znana ze ma wyzylowane silniki z nieduzej pojemnosci duza moc... no i bez turbo oczywiscie... 


jakoś się tym nie przejmuje, startowałem tylko dla własnej zabawy i doskonale wiedziałem ze nic nie zdziałam
a starty były trochę kiepsko zorganizowane bo nie startowało się z kimś ze swojej klasy tylko podjeżdżałeś jak popadnie, spisywał twój nr, wpisywał do kompa a on już sam spisywał czasy.
pierwszy start miałem z Leonem 1.8 drugi z ta hondą nie wiem co pod maską a trzeci z Civic bodajże 2.0 czy coś takiego, więc wizualnie wychodziło to tak jak na filmiku.
wszystkiego trzeba spróbować teraz już wiem że 1/4 mnie nie kręci
a starty były trochę kiepsko zorganizowane bo nie startowało się z kimś ze swojej klasy tylko podjeżdżałeś jak popadnie, spisywał twój nr, wpisywał do kompa a on już sam spisywał czasy.
pierwszy start miałem z Leonem 1.8 drugi z ta hondą nie wiem co pod maską a trzeci z Civic bodajże 2.0 czy coś takiego, więc wizualnie wychodziło to tak jak na filmiku.
wszystkiego trzeba spróbować teraz już wiem że 1/4 mnie nie kręci
jak może "kręcić" ćwiartka z 60-70KM pod maską...Corey16 pisze:jakoś się tym nie przejmuje, startowałem tylko dla własnej zabawy i doskonale wiedziałem ze nic nie zdziałam
a starty były trochę kiepsko zorganizowane bo nie startowało się z kimś ze swojej klasy tylko podjeżdżałeś jak popadnie, spisywał twój nr, wpisywał do kompa a on już sam spisywał czasy.
pierwszy start miałem z Leonem 1.8 drugi z ta hondą nie wiem co pod maską a trzeci z Civic bodajże 2.0 czy coś takiego, więc wizualnie wychodziło to tak jak na filmiku.
wszystkiego trzeba spróbować teraz już wiem że 1/4 mnie nie kręci
o jakieś 300 za mało przy tej masie, żeby to miało sens jakiś i bawiło...
walka z przyczepnością na 3 biegach, różne techniki startów, "dziwne" prędkości na mecie

Z takimi mocami można się bawić - ale nie na kresce
