











Moderator: Moderatorzy
Lodoo pisze:1. Pisz dokładnie, bo jeśli Tobie się nie chce sprecyzować i opisać problemów, to tym bardziej nam się nie chce doszukiwać się co ty tam masz pod maską... My widzimy tyle ile napiszesz, nic więcej... nie mamy Twojego auta pod nosem, żeby obczaić...
Tobie może się wydawać pytanie oczywiste, bo sam je napisałeś i wiesz czego dokładnie dotyczy... Pytaj tak, jakby ktoś miał pytać Ciebie o coś...
Zapytam Cię - jak wyregulować hamulce? I ja wiem o czym teraz myślę... A ty wiesz o jaką regulację pytam?
Kumasz o co biega?
2. nie pisz posta pod postem w krótkim odstępie czasu - żeby coś dodać klika się EDYTUJ i dopisuje... dodawać nowy post możesz dla "przejrzystości" w swoim temacie o aucie albo jak minęło trochę czasu, gdyż tylko nowy post podświetli innym użytkownikom temat, jako nie czytany...
Masz teraz ostatnią szansę na dokładne opisanie co z czym i dlaczego i zapytanie w tym temacie... albo uzyskasz odpowiedź albo ostrzeżenie w profilu... Dodam, że po 3 ostrzeżeniach nie masz dostępu do forum...
Nie straszę - informuję...
Ja rozumiem, że masz jakiś obrotomierz i chcesz go podpiąć - już wiesz gdzie, ale żeby Ci pomóc trzeba by zobaczyć ten obrotomierz - ile wyjść ma, jakie, może jakieś kolory, oznaczenia... Każdy może być inny, więc nie ma jakiegoś uniwersalnego schematu dla wszystkich obrotomierzy, poza ogólnym - musi mieć MINIMUM: masę, zasilanie i sygnał...