Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Podłączenie obrotomierza

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

jjmag

Post autor: jjmag »

sory za ot uni ty mnie tu linków nie kopiuj :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P
Oskar i Kasia

Post autor: Oskar i Kasia »

nie obraz sie ale widzisz temat ? czytales jakikolewiek post ! ja sie nie pytam jak kupic na allegro licznik tylko jak go podlaczyc bez tej intrukcji co koles wysyla. a konkretnie GDZIE PODŁĄCZYĆ i nie chodzi mi o miejsce gdzie mam umiescic zegar.

a swoja droga ladny ten licznik pomysle. dzieki
Adi

Post autor: Adi »

obrotek podpinasz w 1,1pod cewke pod minus i juz działa tam gdzie na foto zaznaczyłes
jjmag

Post autor: jjmag »

a ja widzę że jednak myślenie boli , właśnie z tej instrukcji sie dowiesz który przewód gdzie podłączyć a impulsowy będzie pewnie działał nawet jak go owiniesz wokół przewodu z cewki i obroty będzie pokazywał reszta to jest zasilanie podświetlenie i inne pierdoły czyli praktycznie wszystko co potrzeba masz przy stacyjce wystarczy odrobina chęci nie pytań, a żeby się tym zająć to najpierw trzeba mieć obrotek :-P
Oskar i Kasia

Post autor: Oskar i Kasia »

BARDZO LADNIE DZIEKUJE.
Oskar i Kasia

Post autor: Oskar i Kasia »

Yhym czyli zeby podpiac obrotomierz twoim zdaniem musze miec schemat, czyli jakas pomoc <po to akurat napisalem ten post> a wziołes pod uwage ze moge nie chciec dac 60 zl za obrotomierz, albo ze gdzies zdobylem obortomierz i nie mam SCHEMATU ? stary prosze cie.
unikorn

Post autor: unikorn »

:evil: :evil: :evil: !!!!CZYTAŁEM POSTY!!!! :evil: :evil: :evil:

Ja chciałem tylko stwierdzić, bo pewien nie byłem, czy chcesz podłączyć zewnętrzny czy wbudowany... :P tak to niejasno jakoś pisałeś :P i tak jak pisałem wcześniej, są uniwersalne obrotki podłączane pod kablem WN metodą indukcyjną.

Jeśli to co Adi napisał zadziała to daj znać, bo nie wydaje mi się by było to takie proste ale kto wie...
jjmag

Post autor: jjmag »

po primo nie pisz posta pod postem jest taka funkcja jak edytuj, po drugi napisz bulwa w końcu co masz zrób jakieś foty tego obrotka, jego okablowania,żeby człowiek który to czyta wiedział o co ci chodzi, a nie bijesz pianę i sam nie wiesz co chcesz zrobić i z czym kombinując jak koń pod górkę :-P
Oskar i Kasia

Post autor: Oskar i Kasia »

Reasumujac ponownie...


jakiekolwiek zdjecia juz dodalem.

Pytanie jest nastepujace

Gdzie "pod maską" podłączyć kabelki od OBROTOMIERZA.
unikorn

Post autor: unikorn »

Zależy od obrotomierza jaki masz... więcej nie napiszę, czekam aż się Lodoo wk...wi.
Oskar i Kasia

Post autor: Oskar i Kasia »

dobra niech ktos zamknie temat bo ja tego nie potrafie a wiecej cierpliwosci juz nie mam
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

1. Pisz dokładnie, bo jeśli Tobie się nie chce sprecyzować i opisać problemów, to tym bardziej nam się nie chce doszukiwać się co ty tam masz pod maską... My widzimy tyle ile napiszesz, nic więcej... nie mamy Twojego auta pod nosem, żeby obczaić...
Tobie może się wydawać pytanie oczywiste, bo sam je napisałeś i wiesz czego dokładnie dotyczy... Pytaj tak, jakby ktoś miał pytać Ciebie o coś...
Zapytam Cię - jak wyregulować hamulce? I ja wiem o czym teraz myślę... A ty wiesz o jaką regulację pytam?
Kumasz o co biega?

2. nie pisz posta pod postem w krótkim odstępie czasu - żeby coś dodać klika się EDYTUJ i dopisuje... dodawać nowy post możesz dla "przejrzystości" w swoim temacie o aucie albo jak minęło trochę czasu, gdyż tylko nowy post podświetli innym użytkownikom temat, jako nie czytany...

Masz teraz ostatnią szansę na dokładne opisanie co z czym i dlaczego i zapytanie w tym temacie... albo uzyskasz odpowiedź albo ostrzeżenie w profilu... Dodam, że po 3 ostrzeżeniach nie masz dostępu do forum...

Nie straszę - informuję...


Ja rozumiem, że masz jakiś obrotomierz i chcesz go podpiąć - już wiesz gdzie, ale żeby Ci pomóc trzeba by zobaczyć ten obrotomierz - ile wyjść ma, jakie, może jakieś kolory, oznaczenia... Każdy może być inny, więc nie ma jakiegoś uniwersalnego schematu dla wszystkich obrotomierzy, poza ogólnym - musi mieć MINIMUM: masę, zasilanie i sygnał...
rocker

Post autor: rocker »

Dopowiem - w moim 1,4 jest moduł, stąd prostota podłączenia....
W 1,1 jak widać na zdjęciu mamy cewkę.
Podłączenie jest proste jak ....
Jeden kabel do cewki na wyjście do rozdzielacza.
No i masa.
WSZYSTKIE uniwersalne obrotki są ta skonstruowane, że liczą ilość impulsów do zapłonu - po przeliczeniu mamy na tarczy ilość obrotów...
Jeśli nie macie schematu - proponuję metodę prób i błędów - ten kabelek z tym itd. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja tak podłączyłem czujnik temperatury :mrgreen:
Adi

Post autor: Adi »

to conapisałem działa sprawdzałem i tak miełem u siebie
Oskar i Kasia

Post autor: Oskar i Kasia »

Lodoo pisze:1. Pisz dokładnie, bo jeśli Tobie się nie chce sprecyzować i opisać problemów, to tym bardziej nam się nie chce doszukiwać się co ty tam masz pod maską... My widzimy tyle ile napiszesz, nic więcej... nie mamy Twojego auta pod nosem, żeby obczaić...
Tobie może się wydawać pytanie oczywiste, bo sam je napisałeś i wiesz czego dokładnie dotyczy... Pytaj tak, jakby ktoś miał pytać Ciebie o coś...
Zapytam Cię - jak wyregulować hamulce? I ja wiem o czym teraz myślę... A ty wiesz o jaką regulację pytam?
Kumasz o co biega?

2. nie pisz posta pod postem w krótkim odstępie czasu - żeby coś dodać klika się EDYTUJ i dopisuje... dodawać nowy post możesz dla "przejrzystości" w swoim temacie o aucie albo jak minęło trochę czasu, gdyż tylko nowy post podświetli innym użytkownikom temat, jako nie czytany...

Masz teraz ostatnią szansę na dokładne opisanie co z czym i dlaczego i zapytanie w tym temacie... albo uzyskasz odpowiedź albo ostrzeżenie w profilu... Dodam, że po 3 ostrzeżeniach nie masz dostępu do forum...

Nie straszę - informuję...


Ja rozumiem, że masz jakiś obrotomierz i chcesz go podpiąć - już wiesz gdzie, ale żeby Ci pomóc trzeba by zobaczyć ten obrotomierz - ile wyjść ma, jakie, może jakieś kolory, oznaczenia... Każdy może być inny, więc nie ma jakiegoś uniwersalnego schematu dla wszystkich obrotomierzy, poza ogólnym - musi mieć MINIMUM: masę, zasilanie i sygnał...


powiem tylko tyle dwie osoby rozumialy od tak o co mi sie rozchodzi, wiec wnioskuje, ze jesli nie sprecyzowalem pytania to mozna bylo sie domyslec o co pytam i poradzic. Za post za postem przepraszam.

Nie mam wiecej pytan Adi i Rocker bardzo dziekuje za pomoc. Temat uwazam za zamkniety jak cos to napisze do was na PW czy zadziałało.
Zablokowany