Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Maglownica, półoski, łożysko oporowe

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

wujoarek

Maglownica, półoski, łożysko oporowe

Post autor: wujoarek »

Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczace maglownicy, półosiek i łozyska oporowego czy te czesci z r5 1989 silnikr 1.1 beda pasowac do r5 1990r 1,7 gtx ? Pozdrawam.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Maglownica, półoski, łożysko oporowe

Post autor: tommies »

Generalnie proponuje lekture forum dzialu technicznego - na wszystkie te pytania sa odpowiedzi - wystarczy poczytac.

Z tego co wymieniles problematyczne moga byc polosie - wszystko zalezy jaka masz skrzynie biegow Jak taka sama np. JB5 to beda pasowaly.
wujoarek

Post autor: wujoarek »

Dzieki za odpowiedz.
gufner

Post autor: gufner »

O, kolega z Łęczycy :) No to pozdrowienia od rodowitego Łeczycanina :)
wujoarek

Post autor: wujoarek »

Hehe, równiez pozdrawiam ;)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

magiel pasuje ale musi mieć odpowiednie wyjście na kolumnę kierownicy (są 2 rodzaje: kwadrat i wieloklin)
łożysko nie pasi - sprzęgła i skrzynie przy tych silnikach są inne
półośki są inne
szczegóły znajdziesz w technicznym...
zamykam
Zablokowany