Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

el_palindo - e30 318is

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

Balos

Post autor: Balos »

Muszę Ci Palindziak chyba łańcuch z ryneczku sprezentować :lol:
Ale tak naprawdę E30 fajny model, kiedyś przed renówką też chciałem kupić.
Teraz kazdy zakręt bokiem coooo :-P
el_palindo

Post autor: el_palindo »

balos pisze:Muszę Ci Palindziak chyba łańcuch z ryneczku sprezentować :lol:
Ale tak naprawdę E30 fajny model, kiedyś przed renówką też chciałem kupić.
Teraz kazdy zakręt bokiem coooo :-P
mordo Ty moja :mrgreen:
kiedy palimy fajke pokoju ? :lol:


co do zakrętów... no wiesz jak rwd kusi 8-)
vino1986

Post autor: vino1986 »

el_palindo pisze:co do zakrętów... no wiesz jak rwd kusi 8-)
co do rwd to to jest duzo lepsza sprawa do zabawy niz fwd... ale wszystko ma swoje plusy i minusy niestety... bo na zime lepszy na przednia os naped... a beta e 30 to nawet z najslabszym silnikiem bodajrze 1.6 ladnie bokiem idzie jak sie w gaz depnie 8-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no w zimie na letnich kapciach to może i tak...
vino1986

Post autor: vino1986 »

wiesz przyjechalem takowa na zlot na miedzianke w tym roku i jezdzilem ponad 2 tygodnie... i nie musiala byc zima zeby bokiem go skladac... wiadomo ze szalu nie robilo ale redukcje w dojsciu do zakrentu i mocniej pedal docisnac i bok szedl elegancki...
Kali___

Post autor: Kali___ »

Pawełkowe etrzydziestuuu , jakoś tak bez niczego chce bokiem jechać :)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no dobra vino - redukcja i przyblokowanie kół przez to spowodowane + przeniesienie ciężaru na przód (dohamowanie) i poleci...

tylko ty wcześniej mówiłeś o postawieniu bokiem E30 1,6 po depnięciu w gaz...

dostrzegasz różnicę??
unikorn

Post autor: unikorn »

Kali___ pisze:Pawełkowe etrzydziestuuu , jakoś tak bez niczego chce bokiem jechać :)
Ja tam się na autach nie znam a na bawarkach to prawie wcale ale z tego co widziałem to ono (to auto) wcale nie jest takie "bez niczego" ;-)
vino1986

Post autor: vino1986 »

Lodoo pisze:dostrzegasz różnicę??
tak dostrzegam... masz racje to sa dwa zupelnie inne zabiegi... jednak kiedy sie rusza i wsadzisz opor gazu to tez dupcie jej nosi...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

dupcię nosi w 328 a nie 316 ;-)
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

panowie koniec dochodzenia sie to ma 4 cylindry to nie jest bmw to zwykły żart jak subaru 1,6 wolnossace. o czterech cylindrach w bmw mozemy porozmawiac ale tylko w amerykańskim M, bo jesli ma być klasycznie jak w bmw to tylko six in line.
el_palindo

Post autor: el_palindo »

poza M3 jedyny słuszny wybór to IS

żadna seryjna rzedowa 6 w e30 mnie nie przekonuje

i większość jest wolniejsza i bardziej łakoma na paliwo
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Wg mnie nie można porównać silnika 4 cyl do 6 cyl.

W końcu był powód dla którego silnik 6 cyl BMW został silnikiem roku, i to chyba nawet 2 razy.
Jak bym miał kupować E30 to tylko 6 cyl - np. 325.
żuwik

Post autor: żuwik »

el_palindo pisze:poza M3 jedyny słuszny wybór to IS

żadna seryjna rzedowa 6 w e30 mnie nie przekonuje

i większość jest wolniejsza i bardziej łakoma na paliwo
Hmmm? Zweryfikuję Twój pogląd :)

Kumpel ma E36 323, czyli słabsze 2,5 170KM mit VANOS. Poza miastem robi 6,5 a w mieście 10,5. Oczywiście przy niedresiarskiej jeździe, czyli normalnej. Stoi na 17kach z M, czyli opony nie najwęższe :) moje mizerne 140KM tak niskiego spalania nie osiągnie :) Nie wspomnę już o momencie w niskich obrotach...

Mowa o E30 a nie o E36, a te pierwsze VANOSem chyba nie dysponowały, niemniej sama konstrukcja silnika rzędowego multicylindrowego to najlepszy możliwy układ i żadna Vka się nie równa.
Sweeper

Post autor: Sweeper »

jej... kolejne BMW
a jest tyle pięknych samochodów... :lol:
ODPOWIEDZ