Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wałek rozrządu od R5 w Twingo

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Andrzej_twingo

Wałek rozrządu od R5 w Twingo

Post autor: Andrzej_twingo »

Witam słyszałem że wałek rozrządu z silnika C2J pasuje do silnika C3G montowanego w Twingo. Myślę że dużo by to dało, bo jak R5 C2J 784 ma 60KM a C2J 788 lub 790 ma 71KM a różnica jest w wałku i module. To jak twingo ma 55KM to może udało by się go podkręcić do 70KM.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wałek rozrządu od R5 w Twingo

Post autor: tommies »

No ale masz tez roznice w pojemnosci prawda?

Sadzac z literki C to blok jest taki sam, wiec powinno sie tez dac zamocowac po prostu jakiegos 1.4 na weberku 72 KM

Moc to nie wszystko, wazny jest ladny przebieg momentu obrotowego. Caly bajer polega aby te kunie miec w uzytecznym zakresie obrotow a nie na koncu skali obrotomierza.

A jak dysponujesz odpowiednio grubym portfelem to rozgladaj sie za 1.4 turbo :)
Andrzej_twingo

Re: Wałek rozrządu od R5 w Twingo

Post autor: Andrzej_twingo »

tommies pisze:No ale masz tez roznice w pojemnosci prawda?

Sadzac z literki C to blok jest taki sam, wiec powinno sie tez dac zamocowac po prostu jakiegos 1.4 na weberku 72 KM

Moc to nie wszystko, wazny jest ladny przebieg momentu obrotowego. Caly bajer polega aby te kunie miec w uzytecznym zakresie obrotow a nie na koncu skali obrotomierza.

A jak dysponujesz odpowiednio grubym portfelem to rozgladaj sie za 1.4 turbo :)
Jak trafię gdzieś wałek od C2J 788 lub 790, może uda się to poskładać. Zobaczę jak będzie latał na takim wałku, jakby coś nie tak to wymienia na fabryczny i po sprawie. Jaki moment obrotowy ma silnik 1.4 w R5 C2J 788 lub 790?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wystarczający :mrgreen:

C3G => 1,2 wtrysk - tak mi wychodzi...
C2J =? 1.4 gaźnik 2 gardzielowy

poza typem silnika jako takim (C = CLEON) to inne silniki w zasadzie... może pasuje wymiarami jakaś część (np wałek) ale to nie znaczy, że po przełożeniu będzie dobrze działać... moduł na pewno nie przypasi bo wtryskowe i gaźnikowe są inaczej sterowane...
ODPOWIEDZ