Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

wymiana silnika

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

festo182

wymiana silnika

Post autor: festo182 »

Witam jeśli o to chodzi to mam znikome doświadcznie w tym temacie bede przekładał silnik z jednego r5 do innego r5 (dokładnie taki inny gościu) i chciałbym go poprosic o wymiane wszystkich uszczelek w silniku z tego co się oriętuje jest uszczelka pod gaźnikiem pod klawiaturą i pod głowicą!dodam że jest to renault r5 gtr 88r silnik 1,4 gaźnik+lpg oczywiście wymiana jeszcze oleju filtru oleju i powietrza! pytanie moje jest takie czy dobrze kombinuje?? czy niepokręciłem czegoś??I czy czegoś niezapomniałem dzięki za odpowiedz!!
jjmag

Post autor: jjmag »

dobrze kombinujesz ale co do oleju filtrów możesz wymienić uszczelki kolektora ssącego wydechu, ale jeżeli silnik który chcesz założyć jest zdrowy i na chodzie to nie wiem po co chcesz mu zdejmować głowicę, prawidłowo przed założeniem ponownie głowicy i nowej uszczelki powinno się ją splanować, więc jeżeli wszystko jest dobrze to nie ruszać to samo tyczy się uszczelki pokrywy zaworów jak sie nie poci nie tykaj chyba że zawory wyregulować, założysz nową podróbę i zacznie się podciekanie i pocenie sie
vino1986

Post autor: vino1986 »

jjmag pisze:ponownie głowicy i nowej uszczelki powinno się ją splanować
i do tego jeszcze wypadalo by sprawdzic szczelnosc zaworowa... wiec jezeli jest wszystko z silnikiem git to zrob tak jak jjmag mowi nie tykaj jak nic sie z nim zlego nie dzieje...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wymień uszczelkę pod kolektorami no i filtry i uszczelkę między kolektorem ssącym a gaźnikiem

uszczelkę pod głowicą daruj sobie bezwzględnie jeśli silnik jest ok
- zestaw naprawczy do gaźnika - (kpl uszczelek zaworków itd) daruj sobie na razie...
- miski olejowej nie ruszaj...
- rozrządu nie ruszaj
- pod pokrywą głowicy - jeśli cieknie - zmień...

zamiast tego proponuję wymianę poduszek silnika i 3 zestawy naprawcze drążka zmiany biegów - które to na 100% masz już w marnym stanie, jeśli nie wymieniałeś...
ODPOWIEDZ