Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

pasek rozrządu

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

USTUZOU

pasek rozrządu

Post autor: USTUZOU »

MOzecie mi powiedziec czy łatwo dobrac sie do paska rozrządu i samemu zmienic czy raczej do mechanika? iiii czy przy wymianie paska trzeba też wymienic rolki itp??
wsmpw

Post autor: wsmpw »

kpl rozrząd 210 zeta orginal renault pasek plus 2 rolki

wymienić można samemu tylko sobie dobrze ustaw wszstko albo sam pozaznaczaj żeby nie było lipy jak nigdy niczego takiego nie robiłeś i sie boisz to zostaw mechanikowi
USTUZOU

Post autor: USTUZOU »

a jak jakościowo wyglądaja zamienniki na rynku? które bys polecił z tych tanszych??
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Najpierw sprawdź jakiego typu masz rozrząd, bo były dwa rodzaje "stary" i "nowy"
Z tego co pamiętam nowy miał plastikową pokrywę osłony rozrządu.
USTUZOU

Post autor: USTUZOU »

mam z plastikowa osłona wiec nowy
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

paski różnią się długością - o 1 ząbek - policz najlepiej ile masz...
wymiana bardzo prosta - wystarczy parę kluczy podstawowych + ewentualnie jakieś torxy czy imbusy do rolek... wymień całość z rolkami i wal oryginał - rozrządy w tych autach są mało żywotne że tak powiem i tutaj oszczędności nie szukaj...
pozdro
USTUZOU

Post autor: USTUZOU »

dzieki
ODPOWIEDZ