Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Kable zegarka
Moderator: Moderatorzy
Kable zegarka
Dzień dobry.
Mam problem z elektryką. Znowu.
Tym razem chodzi o zegarek.
Moja Renoofka (tak ją nazywamy ze znajomymi) ma najuboższą wersję wnętrza,
czyli ten najmniejszy licznik, ręcznie otwierane okna...
Nawet nie ma klapy schowka tylko wnęka, zamiast zapalniczki zaślepka i zegarka nie ma tylko mała "kieszonka"...
Właśnie. Mała kieszonka. Wydłubałem ją i chcę wstawic zegarek.
Akurat nie z R5. Mam dwa.
Jeden z Fiata Ritmo (pasuje całkiem nieźle na wymiar)
a drugi, który jednak bym wolał - z Forda Sierry z wyposażeniem GL, który jest jednak za duży.
Już jak je sobie ulokuję to sobie spokojnie dam radę. Gorzej, że kable mi się jak zwykle nie zgadzają.
Kośc w desce jest, jak, myślę, wam wiadomo - czterogniazdowa.
i idą kable tak
1 czerwony z paskiem (zasilanie z moich domysłów)
2 pusto
3 niebieski z paskiem
4 dwa czarne z paskiem i bez (masa jak się domyślam)
z kolei w tym ze Sierry mam gniazdo na wpięcie kości, ale trochę innej, ale to pikuś, chodzi o kolory
1 czerwony (zasilanie)
2 brązowy
3 brązowy z paskiem
4 czarny (masa)
a w tym z Ritmo nie jestem pewien czy dobrze zapamiętałem, ale tam są w "snopku" 4 kable z dużymi męskimi na końcach (z końcówkami dam se radę) kolory:
-pomarańczowy z paskiem
-niebieski z paskiem
-biały z paskiem
-czarny z paskiem
Może mi ktoś powiedziec, jak połączyc kable w poszczególnych kombinacjach zegar-auto?
To że czerwony z czerwonym i czarny z czarnymi to się domyślam (Sierra-R5).
Z góry dzięki.
Jeśli chcecie to mogę dorzucic zdjęcia.
Mam problem z elektryką. Znowu.
Tym razem chodzi o zegarek.
Moja Renoofka (tak ją nazywamy ze znajomymi) ma najuboższą wersję wnętrza,
czyli ten najmniejszy licznik, ręcznie otwierane okna...
Nawet nie ma klapy schowka tylko wnęka, zamiast zapalniczki zaślepka i zegarka nie ma tylko mała "kieszonka"...
Właśnie. Mała kieszonka. Wydłubałem ją i chcę wstawic zegarek.
Akurat nie z R5. Mam dwa.
Jeden z Fiata Ritmo (pasuje całkiem nieźle na wymiar)
a drugi, który jednak bym wolał - z Forda Sierry z wyposażeniem GL, który jest jednak za duży.
Już jak je sobie ulokuję to sobie spokojnie dam radę. Gorzej, że kable mi się jak zwykle nie zgadzają.
Kośc w desce jest, jak, myślę, wam wiadomo - czterogniazdowa.
i idą kable tak
1 czerwony z paskiem (zasilanie z moich domysłów)
2 pusto
3 niebieski z paskiem
4 dwa czarne z paskiem i bez (masa jak się domyślam)
z kolei w tym ze Sierry mam gniazdo na wpięcie kości, ale trochę innej, ale to pikuś, chodzi o kolory
1 czerwony (zasilanie)
2 brązowy
3 brązowy z paskiem
4 czarny (masa)
a w tym z Ritmo nie jestem pewien czy dobrze zapamiętałem, ale tam są w "snopku" 4 kable z dużymi męskimi na końcach (z końcówkami dam se radę) kolory:
-pomarańczowy z paskiem
-niebieski z paskiem
-biały z paskiem
-czarny z paskiem
Może mi ktoś powiedziec, jak połączyc kable w poszczególnych kombinacjach zegar-auto?
To że czerwony z czerwonym i czarny z czarnymi to się domyślam (Sierra-R5).
Z góry dzięki.
Jeśli chcecie to mogę dorzucic zdjęcia.
Od ściery brązowy podawał zasilanie na postoju czyli zegarek chodzi normalnie ale nie świeci jasno czerwony był podpiety pod zapłon i wtedy po przekręceniu zapłonu był podświetlony i można było wtedy ustawić czas i godzinę tylko nie pamietam dokładnie jak to szło w mojej ścierce czy nie na odwrót czyli czerwony główne a brązowy po wzbudzeniu ale to nie jest aż tak skomplikowane parę kabelków i prosto pod aku dziesięć minut pracy i dojdziesz sam do tego
aha. spoko.
czyli wychodzi na to ze ma byc uklad
czerwony (sierra) + niebieski (r5)
zasilanie postojowe
brazowy (sierra) + czerwony (r5)
podswietlenie na zaplonie
brazowy z paskiem (sierra) + czarny z paskiem (r5)
masa podswietlenia
czarny (sierra) + czarny (r5)
masa zasilania
?
Narazie moge tylko rozwazac teoretycznie, musze do miasta pojechac po koncowki, bo nie mam na skladzie i nie mam jak instalacji pod sierre zrobic.
czyli wychodzi na to ze ma byc uklad
czerwony (sierra) + niebieski (r5)
zasilanie postojowe
brazowy (sierra) + czerwony (r5)
podswietlenie na zaplonie
brazowy z paskiem (sierra) + czarny z paskiem (r5)
masa podswietlenia
czarny (sierra) + czarny (r5)
masa zasilania
?
Narazie moge tylko rozwazac teoretycznie, musze do miasta pojechac po koncowki, bo nie mam na skladzie i nie mam jak instalacji pod sierre zrobic.