osprzęt cały bierzesz z silnika 1,7
łapa silnika, alternator z mocowaniem itp... pompa wody zostaje lagunowa...
rozrusznik i koło zamahowe potrzebujesz z lagunowego, moduł zapłonowy i komputer z wiązką również...
laguny mają immobiliser, więc trzeba go usunąć z komputera... jest tu taki jeden, który jesli będzie chciał może Ci to załatwić, jeśli nie musisz szukać sam elektronika, który Ci to zrobi... koszt od 300 do 500zł
Chłodnica - nie wiem jaką masz - była wersja "cienka" i "gruba" - cienka nie wystarczy, musisz mieć tą grubą - taką jak w dizlu

dolne wejście cieczy chłodzącej do silnika jest dłuższe niż w R5 - trzeba obciąć i zespawać albo kombinować z wężami gumowymi ostro...
wersja z 2 cewkami albo z modułem i kopuła - twoja sprawa, mi polecono wersję z kopułką i taką kupiłem... Dalej nie wiem dlaczego ta jest niby lepsza

sprzęgło z 1,7 nie pasuje, będziesz musiał kupić z 2.0
kolektor wydechowy musisz mieć z 1,7 ten z 2.0 jesi inaczej wyprofilowany i nie mieści się
koło pasowe na wal - to od paska wielorowkowego - teoretycznie trzeba zmienić na to z 1,7, ale wg mnie będzie pasować to lagunowe... jeszcze tego nie obcykałem do końca

no i to tyle chyba...