
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Sweeper - Renault Scenic 1.9dCi
Moderator: Moderatorzy
żuwik ma swoje ciekawe teorie i poglądy na temat silników (j.w.) wtrysków (temat o gaźniku unikorna) zawieszeń(belka z drążkami skrętnymi lepsza od sprężyn w zawieszeniu niezależnym) itd 
cały postęp i udane konstrukcje to wymysły ekologów i marketingowców
i w ogóle to co stare jest lepsze od tego co jest teraz (8V lepsze od 16V)


cały postęp i udane konstrukcje to wymysły ekologów i marketingowców




Zależy czego oczekujesz 
Sweep - użytkownicy Espace z P9X to nasi stali klienci, dwóch oddało aut na wymianę, jeden oddał w komis z megarabatem na nowy, auto wystawione w komis po wymianie całego silnika i osprzętu, reszta jeździ i dolewa olej, wymiana rozrządu z demontażem silnika, zacieranie turbiny, przegrzewanie tylnych cylindrów (w VelSatisie np. zakazano stosowania ramek pod tablice rej. bo wtedy brakuje powietrza do chłodzenia silnika), usterki elektroniki wszelkiej maści.
Prezes też miał, pojechał nad morze i wrócił na lawecie.
Przy cenach części na skalę prestiżowej wersji Espace - nie jest to dobra inwestycja.
Ale Lodoo wie lepiej, jego słuchaj
Widzisz Lodoo, Ty sobie chwalisz performance (mam 75KM w 16V zamiast 60KM w 8V, mam wielowahacz z regulowaną zbieżnością i pochyleniem koła z tyłu), ja wykorzystuję parametry szczytowe tych elementów raz na 1000km, więc bardziej liczy się dla mnie ich trwałość
Ale nie zezgredziałem do reszty - w końcu mam 12V 
A udana konstrukcja to Turbo2 i megamoc z minisilnika, albo np. Honda S2000, a nie 93KM z 1.7 bo zastosowano wielopunktowy wtrysk. Na "wielopunktowym" gaźniku przy zachowaniu właściwości użytkowych masz z 1.4 ponad 100KM przy podobnym koszcie zarówno budowy, utrzymania, jak i eksploatacji co wtrysk. OK, na wtrysku wyciśniesz więcej, przy wysokim koszcie osprzętu (sprzężenie zwrotne, obroty wałka rozrządu) ale tylko przy pogardzeniu ekologią (bogata mieszanka panie). Takich silników na rynku nie ma i nie będzie.

Sweep - użytkownicy Espace z P9X to nasi stali klienci, dwóch oddało aut na wymianę, jeden oddał w komis z megarabatem na nowy, auto wystawione w komis po wymianie całego silnika i osprzętu, reszta jeździ i dolewa olej, wymiana rozrządu z demontażem silnika, zacieranie turbiny, przegrzewanie tylnych cylindrów (w VelSatisie np. zakazano stosowania ramek pod tablice rej. bo wtedy brakuje powietrza do chłodzenia silnika), usterki elektroniki wszelkiej maści.
Prezes też miał, pojechał nad morze i wrócił na lawecie.
Przy cenach części na skalę prestiżowej wersji Espace - nie jest to dobra inwestycja.
Ale Lodoo wie lepiej, jego słuchaj



A udana konstrukcja to Turbo2 i megamoc z minisilnika, albo np. Honda S2000, a nie 93KM z 1.7 bo zastosowano wielopunktowy wtrysk. Na "wielopunktowym" gaźniku przy zachowaniu właściwości użytkowych masz z 1.4 ponad 100KM przy podobnym koszcie zarówno budowy, utrzymania, jak i eksploatacji co wtrysk. OK, na wtrysku wyciśniesz więcej, przy wysokim koszcie osprzętu (sprzężenie zwrotne, obroty wałka rozrządu) ale tylko przy pogardzeniu ekologią (bogata mieszanka panie). Takich silników na rynku nie ma i nie będzie.
tak sobie ogladałem i taka cikawostka
http://www.moto.allegro.pl/item63512233 ... ilnik.html
http://www.moto.allegro.pl/item63913176 ... d_esp.html
http://www.moto.allegro.pl/item63512233 ... ilnik.html
http://www.moto.allegro.pl/item63913176 ... d_esp.html
wczoraj oglądałem dwa Espace'y
jedne z silnikiem 3.0dCi i jeden z 2.0dCi
pierwszy również ma już wymieniony silnik
a drugi... miodzio
2.0dCi - 175KM i zużycie paliwa na poziomie 7 litrów (cykl mieszany)
Espace ma jednak dwie wady:
- cena, bagatela 180 000 zł nowy salonowy
- wysokość siedziska od podłogi z tyłu jest mniejsza niż w Scenicu (na to zwrócił uwagę Kurecki)
jedne z silnikiem 3.0dCi i jeden z 2.0dCi
pierwszy również ma już wymieniony silnik
a drugi... miodzio

2.0dCi - 175KM i zużycie paliwa na poziomie 7 litrów (cykl mieszany)
Espace ma jednak dwie wady:
- cena, bagatela 180 000 zł nowy salonowy
- wysokość siedziska od podłogi z tyłu jest mniejsza niż w Scenicu (na to zwrócił uwagę Kurecki)
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38