Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
ELEMENTY GAZNIKA WEBER 32 DTR
Moderator: Moderatorzy
Mowie przecież że masz za bogatą mieszankę sam pisałeś że lecą z rury wydechowej kłęby czarnego dymu też raz tak miałem. Sprawdzałeś rurki emulsyjne czy nie są luźne bo powinny być dokręcone. Do jednej bodajże trzeba zdjąć górną część gaźnika razem z pływakiem
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
O widzisz, tego było mi trzeba
jak przestanie padać to zajże. W pierwszym poście brzmiało jak byś chciał żebym śrubą składu mieszanki kręcił... sorry zdenerwowany tym gaźnikiem jestem 
EDIT:
Problem rozwiązany, co prawda w sposób mało profesjonalny ale skuteczny. Wykręciłem dysze, przedmuchałem i śmiga.
EDIT:
O częściach ciąg dalszy, a że nikt nic nie dopisał, scaliłem poprzednie posty.
Okazuje się że w moim DRT 32 22/100 miałem podmienione dysze
1st barrel z 2nd barrel
Foty poniżej:



Powinno być jak wg tabelki poniżej a było dokładnie odwrotnie.

Dla wyjaśnienia dodam że każda z dysz składa się z 3 elementów, które można, powiedzmy dowolnie, przekładać. Każdy z nich charakteryzuje się wielkością i w przypadku vaporyzerów
również rozmieszczeniem otworów.
Kombinuję żeby podmienić górne części (te z gwintem) ale najpierw teoretycznie muszę rozkminić co mi to da


EDIT:
Problem rozwiązany, co prawda w sposób mało profesjonalny ale skuteczny. Wykręciłem dysze, przedmuchałem i śmiga.
EDIT:
O częściach ciąg dalszy, a że nikt nic nie dopisał, scaliłem poprzednie posty.
Okazuje się że w moim DRT 32 22/100 miałem podmienione dysze

Foty poniżej:







Powinno być jak wg tabelki poniżej a było dokładnie odwrotnie.

Dla wyjaśnienia dodam że każda z dysz składa się z 3 elementów, które można, powiedzmy dowolnie, przekładać. Każdy z nich charakteryzuje się wielkością i w przypadku vaporyzerów

Kombinuję żeby podmienić górne części (te z gwintem) ale najpierw teoretycznie muszę rozkminić co mi to da

rozmawiamy o kosztach czy o awaryjności 
no i ssania nie ssania, przełączanie zimno ciepło, w zimie inna mieszanka w lecie inna... spalanie...
jakby gaźniki były takie fajne to by je dalej stosowano
mam teraz R5 na gaźniku... śmierdzi wachą, szarpie, raz odpala na dotyk raz trzeba kręcić 10 sekund, raz tyle ssania raz tyle, zwiększać, zmniejszać...
A jak już coś się dzieje we wtrysku - jedziesz, podpinasz kostkę i wiesz co i jak... a nie dokumentacja po chińsku i szukasz gdzie co i jak ma być
jeden papier mówi tak drugi tak, śrubki, iglice, rurki pływaki wężyki...
a idźcie do du.py z gaźnikami
PS wtryski też się "myje" ultradźwiękowo...

no i ssania nie ssania, przełączanie zimno ciepło, w zimie inna mieszanka w lecie inna... spalanie...
jakby gaźniki były takie fajne to by je dalej stosowano

A jak już coś się dzieje we wtrysku - jedziesz, podpinasz kostkę i wiesz co i jak... a nie dokumentacja po chińsku i szukasz gdzie co i jak ma być

a idźcie do du.py z gaźnikami

PS wtryski też się "myje" ultradźwiękowo...

i ile takie podpięcie kostki kosztuje? Nie pierdziel mi o awaryjności (bez urazy to pierdziel ofc.) zadbany gaźnik pośmiga tyle co wtrysk. Rożnica taka że nie jest taki oszczędny i precyzyjny w dozowaniu waszki i przez to zużywa więcej. Jednak nie przekonasz mnie. Jechałem Tomka moniakiem i przyznaje, miękko płynie i spokojnie. Ja wole jak szarpnie i czuć przyspieszenieLodoo pisze:jedziesz, podpinasz kostkę i wiesz co i jak...

Osobiście jestem po elektronicznej szkole i nienawidzę elektroniki. Dla tego walczę z moim gaźnikiem do upadłego i jak widać są efekty.
I nie spierajmy się co jest lepsze bo są zwolennicy tego i tego. Różnice są oczywiste. A najlepszym rozwiązaniem jest przesiadka na nowe auto z salonu... ale chyba nie po to tu jesteśmy?