Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Rozrusznik - KLIK zamiast kręcenia
Moderator: Moderatorzy
jak stoi to nei ma poboru pradu... jak jedize to uzywasz urzadzen elektrycznych...
wyglada na niedoladowywanie albo nawet brak ladowania...
podstawa - napiecie na akumulatorze na wylaczonym silniku i na wlaczonym
sprawdz czy na zoltym kablu przy alternatorze jest napiecie +12V po wlaczeniu zaplonu - to jest sygnal do "wlaczenia" alternatora...
wyglada na niedoladowywanie albo nawet brak ladowania...
podstawa - napiecie na akumulatorze na wylaczonym silniku i na wlaczonym
sprawdz czy na zoltym kablu przy alternatorze jest napiecie +12V po wlaczeniu zaplonu - to jest sygnal do "wlaczenia" alternatora...
Witam odświeżam temat żeby nie zakładać nowego. R5 1,4 Benz. 90' Ostatnio miałem taką niemiłą sytuację, że Renia zaczęła sie dziwnie zachowywać podczas jazdy, a mianowicie radio zaczęło migać tylko po paru sekundach zgasły kontrolki na desce a po przejechaniu jeszcze 200m renia zgasła. Wogóle sie nic nie świeciło po przekręceniu kluczyka na popych też nie dało rady zapalić. Scholowałem Renie. Naładowałem aku od prostownika i wszystko gra. Jak sprawdziłem napięcie na alternatorze to mi pokazuje na zapalonym silniku 0.5V a napięcie na aku nie wzrasta po zapaleniu silnika. Teraz pytanie czy alternator moge wsadzić z każdej R5?? Czy są różne? Dzięki za pomoc
na dzień dobry sprawdził bym szczotko regulator, a jak sie nie znasz to oddaj komuś czytaj dla elektryka niech powymienia szczotki łożyska i bieżnie i będziesz miał jak nówkę mnie osobiście we własnym zakresie oprócz wymiany bieżni kosztowało około 120 zeta z czego najdroższy był szczotko regulator napięcia do tego radziłbym pociągnąć dodatkową masę prosto z aku na altka, bo u mnie to było przyczyna że padało ładowanie a dokładnie zanim doszedłem to 2 diody spaliłem, ale przy tym co piszesz to po prostu szczotki prawdopodobnie się skończyły